رئیس مجلس شورای اسلامی:

انتقال گاز به مجتمع‌های پتروشیمی چابهار اجرایی می‌شود

۱۳۹۸/۱۰/۲۳ - ۱۱:۲۱:۲۰
کد خبر: ۹۴۹۶۵۵
انتقال گاز به مجتمع‌های پتروشیمی چابهار اجرایی می‌شود
رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: در نشست امروز پیگیری مصوبه‌های توسعه‌ای استان سیستان و بلوچستان، موضوع انتقال گاز به مجتمع‌های پتروشیمی منطقه چابهار بررسی و مقرر شد در ۱.۵ سال آینده گاز به این منطقه ارسال شود.

به گزارش گروه خبر خبرگزاری برنا علی لاریجانی، در جمع خبرنگاران درباره نشست پیگیری مصوبه‌ها توسعه‌ای استان سیستان و بلوچستان که با حضور وزیران نفت، امور اقتصادی و دارایی، راه و شهرسازی، دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح، نیرو و همچنین دبیر شورای عالی مناطق آزاد و استاندار سیستان و بلوچستان برگزار شد، گفت: در این نشست موضوع توسعه منطقه چابهار و تقویت زیرساخت‌های کل استان سیستان و بلوچستان بحث و بررسی شد.

وی افزود: یکی از مسائل مهم در نشست امروز، بحث اجرای پروژه‌های پتروشیمی در منطقه چابهار بود. یکی از مشکلات اجرای این پروژه موضوع انتقال گاز به مجتمع‌های پتروشیمی است که این مسئله با سرعت مورد پیگیری قرار گرفته و در یک سال و نیم آینده گاز به این منطقه خواهد رسید.

رئیس مجلس شورای اسلامی یکی از مسائل مرتبط با حوزه پتروشیمی استان سیستان و بلوچستان را موضوع سرمایه‌گذاری دانست و تصریح کرد: در این زمینه بعضی از بانک‌ها و وزارت دفاع سرمایه‌گذاری کرده‌اند و مقرر شد این موضوع با شتاب بیشتری پیگیری شود.

نظر شما