رئیس پژوهشگاه صنعت نفت اعلام کرد؛

آماده‎ ایم دغدغه‎ های سرمایه‎ گذاران نفتی را برطرف کنیم

۱۳۹۸/۱۰/۲۴ - ۱۴:۳۱:۳۰
کد خبر: ۹۵۰۵۶۲
آماده‎ ایم دغدغه‎ های سرمایه‎ گذاران نفتی را برطرف کنیم
رئیس پژوهشگاه صنعت نفت از آمادگی و توانایی این پژوهشگاه برای برطرف کردن دغدغه‌ها و مشکلات سرمایه‎گذاران حوزه نفت، گاز و پتروشیمی در مناطق آزاد کشور خبر داد.

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری برنا، «جعفر توفیقی»، رئیس پژوهشگاه صنعت نفت در دومین همایش تخصصی معرفی فرصت‌های سرمایه‌گذاری قشم در حوزه نفت، گاز، پتروشیمی و انرژی که در مرکز همایش های صدا و سیمای تهران برگزار شد، در خصوص توانایی‌های این پژوهشگاه اظهار کرد: از جمله فعالیت‌های این پژوهشگاه کشف ذخایر نفت و گاز خلیج فارس، شناسایی منابع نامتعارف نفت و گاز، ازدیاد برداشت در میدان نفتی نام آوران و توسعه فناوری های بهینه سازی است.

توفیقی درمورد نقش این پژوهشگاه در صنعت نفت و گاز گفت: پژوهشگاه صنعت نفت با برخورداری بیش از ۵۰۰نیروی دانشی و آزمایشگاه ها و تجهیزات منحصر به فرد، با شبکه‌ای از دانشمندان و شرکت‌های دانش بنیان و مراکز نوآوری کشور و همکاری با صدها متخصص صنعت نفت و گاز، آمادگی دارد تا نیازهای مرتبط را در کشور به ویژه قشم فراهم و دغدغه سرمایه‌گذاران و برنامه‎های توسعه صنعتی را برطرف کند.

او ادامه داد: همچنین در حوزه کاتالیست‌های پرمصرف صاحب دانش فنی بوده و به دنبال واگذاری دانش فنی تعلیق شکن در مقیاس صنعتی هستیم که توسط شرکت‌های دانش بنیان به بهره برداری می‌رسند.

توفیقی خاطر نشان کرد: پژوهشگاه صنعت نفت در حوزه محیط زیست و پاکسازی آلاینده های آب‌های زیرزمینی نیز فعالیت های زیاد داشته است.

رئیس پژوهشگاه صنعت نفت تاگید کرد: طرح های توسعه ای نفت و گاز قشم با همکاری RIPI که شامل سوخت مناسب برای کشتیرانی می شود و  تفاهمنامه همکاری با شرکت مپنا که برای اولین بار قرارداد احداث یک واحد مینی ال ان جی منعقد شد، از دیگر فعالیت های این پژوهشگاه است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز