سی و ششمین جلسه شورای برنامه ریزی سازمان منطقه آزاد قشم برگزار شد

۱۳۹۸/۱۱/۲۳ - ۰۹:۴۸:۳۵
کد خبر: ۹۶۳۴۴۱
سی و ششمین جلسه شورای برنامه ریزی سازمان منطقه آزاد قشم برگزار شد
سی و ششمین جلسه شورای برنامه ریزی با حضور رئیس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم، معاونان، مشاوران و مدیران این سازمان برگزار شد.

به گزارش گروه خبر خبرگزاری برنا در این جلسه که شامگاه دوشنبه ۲۱ بهمن ماه با حضور حمیدرضا مومنی، مدیرعامل این سازمان و سایر مسوولان برگزار شد، مشاور عالی مدیرعامل سازمان به عنوان نخستین سخنران، با پرداختن به موضوع "نظام بانکداری در ایران" قوانین و چالش های نظام بانکی کشور و جهان را تشریح کرد.

علی یدقار در ادامه سخنان خود از شفافیت در نظام بانکی و نظارت بر جریان وجوه پولی در اقتصاد، کمک به بنگاه های تولیدی و نظارت بر کارکرد بانک های خصوصی به عنوان راهکارهایی جهت حل مشکلات سیستم بانکی کشور یاد کرد.

در ادامه این جلسه، حمیدرضا بهزادی، مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان قشم نیز با ارایه عملکرد سه ساله این شبکه، به دستاوردهای موفقیت آمیز این مجموعه در راستای اهداف سلامت اجتماعی اشاره کرده و بیان داشت: این مجموعه در حال حاضر یکی از بهترین مراکز را به لحاظ عملکردی در حوزه های درمانی در سطح استان دارد.

وی همچنین گزارشی از اقدامات شبکه بهداشت و درمان شهرستان با همکاری سایر نهادها و سازمان منطقه آزاد قشم جهت کنترل بیماری کرونا ویروس و استقرار پایگاه های مراقبت مرزی ارایه کرد.

پرداختن به موضوعات 6 گانه؛ سخت کوشی، همکاری و کار گروهی، قانون مداری و نظم پذیری، امید به آینده و فداکاری برای اهداف سازمانی و جامعه نیز از جمله موضوعاتی بود که در این جلسه به بحث و گفتگو گذاشته شد.

در ادامه، حمیدرضا مومنی، مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم ضمن تبریک دهه مبارک فجر و فرارسیدن چهل و یکمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی اظهار داشت: این روزها یادآور خاطرات شهدای دلاور کشور است و جای خالی سردار دلها، حاج قاسم سلیمانی در این روزهای پرافتخار به خوبی مشهود است.

وی بر لزوم رعایت اخلاق و مسوولیت پذیری مسوولان تاکید کرد و افزود: تحقق اهداف سازمانی در چارچوب اخلاق مداری و عمل به وظایف امکان پذیر می شود.

مومنی همچنین با اعلام انتصاب ضرغام احمدوند به عنوان مدیرکل جدید حراست سازمان منطقه آزاد قشم از تلاش های مهدی فتحیان نسب در این سمت قدردانی کرد و عنوان داشت: آقای فتحیان نسب نمونه بارز حراست از حریم ها و حقوق پرسنل سازمان و مردم جزیره است و امیدواریم مجموعه حراست سازمان همچنان با الگوگیری از شیوه عملکرد وی به کار خود ادامه دهد.

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم با انتصاب مهدی فتحیان نسب به عنوان مشاور، خواستار ادامه همکاری وی با مجموعه منطقه آزاد شد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز