شاخص کل بورس ۶۵۹۱ واحد افزایش یافت

۱۳۹۹/۰۱/۱۷ - ۱۲:۲۳:۴۷
کد خبر: ۹۸۴۵۹۳
شاخص کل بورس ۶۵۹۱ واحد افزایش یافت
معاملات امروز بازار سرمایه با افزایش 6591 واحدی شاخص کل، برابر با 1.16 درصد رشد پایان یافت.

به گزارش گروه خبر خبرگزاری برنا عدد شاخص کل امروز با افزایش 6591 واحدی به 574020 واحد رسید.

گفته می شود که شاخص کل بورس با مقاومت 570 هزار واحدی خود دست و پنجه نرم می کند اما این امکان وجود دارد که حجم بالای ورود نقدینگی این مقاوت را شکسته و بار دیگر شاخص را به روندی صعودی بازگرداند.

برخی کارشناسان بر این باورند که شاخص کل به محدوده مقاومت جبری 570 هزار واحد رسیده است و آمادگی استراحت را دارد.

رسیدن شاخص کل به این محدوده سبب افزایش عرضه‌ها در بازار امروز شد. اما ابزارهای رصد نقدینگی کماکان ورود پول جدید را نشان می‌دهند که این ورود پول جدید، احتمالا سبب شکسته شدن مقاومت 570 هزار واحد نیز خواهد شد. شکست 570 هزار واحد، تارگت 900 هزار واحد را برای سال 99 فعال می‌کند.

افزایش عرضه ها در این محدوده مقاومتی برای کسانی که مطمئن به شکست این سطح هستند می تواند فرصت خوبی برای افزایش حجم خرید باشد.

براساس معاملات امروز بیش از هفت میلیارد و ۶۱۲ میلیون سهم، حق تقدم و اوراق بهادار به ارزش ۶۰ هزار و ۲۸۲ میلیارد ریال داد و ستد شد.

همچنین شاخص کل (هم وزن) با سه هزار و ۹۴۵ واحد رشد به ۲۰۴ هزار و ۳۸۸  واحد و شاخص قیمت (هم وزن) با دو هزار و ۳۲۵ واحد افزایش به ۱۳۵ هزار و ۹۸۰ واحد رسیدند.

شاخص آزاد شناور نیز با ۱۱ هزار و ۴۹۳ واحد افزایش به رقم ۷۴۳ هزار و ۶۶۳ واحد رسید، شاخص بازار اول چهار هزار و ۸۹ واحد و شاخص بازار دوم ۱۶ هزار و ۵۴۵ واحد افزایش داشتند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز