بنیانگذار گلرنگ درگذشت

۱۳۹۹/۰۲/۱۷ - ۱۱:۵۴:۵۱
کد خبر: ۹۹۸۳۴۸
بنیانگذار گلرنگ درگذشت
سرپرست معاونت امور صنایع وزارت صنعت، معدن و تجارت به مناسبت درگذشت محمدکریم فضلی بنیانگذار گروه صنعتی گلرنگ پیام تسلیتی صادر کرد.

به گزارش گروه خبری خبرگزاری برنا به نقل از شاتا، «محمدکریم فضلی» بنیانگذار گروه صنعتی گلرنگ درگذشت. مهدی صادقی‌نیارکی سرپرست معاونت امور صنایع وزارت صنعت، معدن و تجارت به مناسبت درگذشت این کارآفرین برتر ملی پیام تسلیتی منتشر کرد. متن پیام تسلیت به شرح ذیل است:

انا لله و انا الیه راجعون

ضایعه درگذشت کارآفرین برتر ملی جناب آقای حاج محمد کریم فضلی بنیانگذار گروه صنعتی گلرنگ مایه تأسف و تأثر جامعه تولید و کارآفرینی شد.

این چهره ماندگار صنعتی همزمان با تولید و کارآفرینی عمری را در عرصه مسئولیت‌های اجتماعی و حمایت از کودکان ایرانی سپری کرد و در کنار اقدامات گران‌قدر و اثرگذار در بخش صنعت و تولید، باقیات صالحات ارزشمندی از خود در عرصه نیکوکاری و رسیدگی به نیازمندان به یادگار گذاشت.

ضمن عرض تسلیت به خانواده محترم ایشان، این ضایعه را به جامعه صنعت و کارآفرینی صمیمانه تسلیت عرض نموده و از درگاه خداوند سبحان برای آن فقید سعید رحمت و علو درجات و برای بازماندگان و دوستداران ایشان صبر جمیل و اجر جزیل مسألت داریم.

نظر شما