از شعار کلافه ایم؛ لطفا صدای جوانان در مجلس باشید

۱۳۹۹/۰۶/۱۸ - ۱۳:۰۴:۴۹
کد خبر: ۱۰۵۵۴۹۰
از شعار کلافه ایم؛ لطفا صدای جوانان در مجلس باشید
بازگو کردن مشکلات و مطالبات مردم البرز در سه شهرستان کرج وفردیس واشتهارد آن هم در شرایطی که همه به آن ها واقف هستند توضیح واضحات است.

به گزارش خبرگزاری برنا استان البرز،  لذا در این مطلب قصد داریم عمده ترین مطالبات جوانان و جامعه ورزش را به استحضار کاندیدایی که قرار است نامش به عنوان دومین نماینده حوزه انتخابیه کرج وفردیس و اشتهارد از صندوق آرا در بیاید برسانیم.

هرچند که اعتقاد داریم بیان این خواسته ها وانتظارات نیز تکرار مکررات است چراکه دو کاندیدای حاضر در میدان رقابت انتخاباتی به خوبی با نیازهای جامعه جوان آشنایی دارند و امروز فقط لازم است تا نمایندگان مجلس به سهم خود فریاد جوانان استان خود باشند و صدای آن ها را به گوش مسئولین بالادستی برسانند.

متأسفانه نمایندگان اسبق کرج در مجلس به خصوص در دوره اخیر باتوجه به کمیسیون های مهمی که در اختیار داشتند اما نتوانستند آنطور که باید مطالبات قشر جوان حوزه خود را محقق سازند و البرز باتوجه به اینکه یکی از جوان ترین استان ها و در همسایگی پایتخت بسر می برد اما جزء محروم ترین استان های کشور در بحث سرانه های ورزشی و تفریحی بشمار می رود.

در مجلس دهم، در حالی که نماینده کرج رئیس کمیسیون صنایع بود اما جوانان زیادی آن هم با تحصیلات عالی در این شهر بیکار ماندند واین اتفاق در حالی رخ داده که بخش قابل توجهی از صنایع کشور در شهرک های صنعتی البرز واقع شده اند.

برای جوانی که حق انتخابی در شغل ندارد و نمی تواند مطابق با تحصیلات خود سرکار برود فرقی ندارد چه کسی روی صندلی بهارستان می نشیند لذا نماینده ای را می خواهد که بتواند پیگیر مطالبات او باشد و اعتماد از دست رفته او را بازگرداند.

رهبر معظم انقلاب در بیانیه گام دوم انقلاب تاکید براین داشته اند تا امور کشور به جوانان واگذار شود اما در عمل مسئولین بسترهای لازم را برای ورود و فعالیت جوانان فراهم نکرده اند و هنوز اعتماد به توان و علم جوانان  وتکیه برانگیزه آنها امری نشدنی وپر ریسک محسوب می شود.

جوانی که شغل مناسب، پول در جیب و سقفی برای آغاز زندگی مشترک نداشته باشد نه تنها نمی تواند باری را از روی نظام بردارد بلکه به بسیاری از بزهکاری ها و ناهنجاری ها نیز روی می آورد که ماحصل یک هزینه گزاف برای حاکمیت و کشور خواهد بود.

هردو کاندیدای راه یافته به دور دوم انتخابات مجلس گزینه های شایسته ای برای راه یافتن به بهارستان هستند و از وقتی که وارد فضای انتخابات شده اند بخوبی درباره جوانان و مطالبات آن ها حرف زده اند اما مشکل اینجا است که خیلی ها تاکنون فقط "حرف" زده اند و به مرحله "عمل" که رسیده دیگر در دسترس نبوده اند.

خانم آجرلو و آقای عباسی؛

امروز مردم به خصوص قشر جوان که هزارویک دغدغه ریز ودرشت دارند علاقه ای به شعارهای کادوپیچ شده ندارد و از هریک از شما که وارد مجلس شود مسائل بسیار مهمی چون اشتغال، ازدواج، مسکن و ... را طلب می کند.

جامعه ورزش کرج از شما تکمیل وبه سرانجام رسیدن سالن 6 هزارنفری مجموعه انقلاب وافزایش سرانه های ورزشی را طلب می کند. مجموعه ای که مدت هاست بلاتکلیف مانده و نمایندگان سابق هم علیرغم وعده های بسیار و امروز و فرداهای مکرر نتوانستند این طرح ملی را به سرانجام برسانند.

یادتان باشد که ساختمان خانه جوانان البرز چندی است نیمه کاره مانده و مجمع جوانان بشدت پیگیر به اتمام رساندن این طرح هستند. مبادا این پیگیری ها و مطالبات خاطرتان را آزرده کند.

یادتان باشد تیم های ورزشی این شهر بشدت تنها هستند و مسئولین استانی نه تنها علاقه چندانی به ورزش قهرمانی ندارند بلکه حوصله توسعه ورزش همگانی را هم ندارند.

امروز تیم مقاومت که در رشته های مختلف ورزشی تیمداری می کند و از پایه بسیاری از نوجوانان را جذب ورزش می کند در بحث گرفتن بازیکن سرباز به مشکل برخورده و اگر این چالش برطرف نشود بسیاری از ورزشکاران مستعد این شهر به سن مشمولیت سربازی که برسند به ناچار از ورزش فاصله خواهند گرفت.

هدف از نوشتن یادداشت این نبود که نمایندگان منتخب با خود پیمانکار بر سر طرح های نیمه کاره ببرند یا از اعتبار خود برای اشتغال جوانان استفاده کنند بلکه نکاتی که می دانند را به ایشان یادآوری کردیم تا بدانند که جوانان از شعار کلافه اند؛ باید صدای آن ها در مجلس باشند وگامی برای هزاران مطالبه برزمین مانده شان بردارند.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز