فرماندار کرج:

افسار کرونا را با فاصله گذاری اجتماعی باید کشید/ بساط شیوع کرونا در مراکز خرید پهن است

۱۳۹۹/۰۶/۲۹ - ۱۳:۵۶:۵۹
کد خبر: ۱۰۶۰۶۶۲
افسار کرونا را با فاصله گذاری اجتماعی باید کشید/ بساط شیوع کرونا در مراکز خرید پهن است
معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان کرج با اشاره به خیز موج سوم کرونا و جهش افسار گسیخته این بیماری، از شهروندان خواست تا جدی تر از گذشته اصول بهداشتی و فاصله اجتماعی را رعایت کنند تا در پاییز و زمستان پیش رو به نحو مدیریت شده ای از شرایط این بیماری گذر کنیم.

 به گزارش خبرگزاری برنا استان البرز، غفور قاسم پور با اظهار نگرانی از افزایش آمار ابتلا به بیماری کووید 19 گفت: پیش بینی شده بود که اگر دستورالعمل ها رعایت نشود و موج سفرها اوج بگیرد، پیک سومی را در پیش خواهیم داشت.

وی با بیان اینکه باید نگران پاییز و زمستان کرونایی باشیم، تصریح کرد: با توجه به آغاز فصل پاییز و شیوع بیماری های فصلی باید جدی تر از گذشته خود مراقبتی داشت، ضمن اینکه بازارها نیز خود مراکز اصلی شیوع و انتقال این بیماری هستند؛ لذا فاصله گذاری اجتماعی و رعایت ضوابط بهداشتی را به عنوان پاشنه آشیل شکست زنجیره کرونا باید مورد توجه قرار داد و از شهروندان نیز میخواهیم که جدی تر از گذشته به توصیه های سلامت توجه کنند.

فرماندار کرج ضمن قدردانی از تلاش های شبانه روزی کادر درمان گفت: تیم بهداشت و درمان باید نفس تازه کند و با تداوم این شرایط علاوه بر کادر درمان، سلامت یک جامعه به مخاطره کشیده خواهد شد.

معاون استاندار همچنین با اشاره به گزارش کمیته‌های آموزش و درمان از شروع سال تحصیلی در مدارس و دانشگاه‌ها و میزان رعایت پروتکل‌های بهداشتی، تاکید کرد که حفظ سلامت دانش آموزان و دانشجویان اولویت نخست است و در همین راستا قرار است کلاس‌ها در چارچوب شرایط هر منطقه، به صورت حضوری و غیرحضوری برگزار می شود.

فرماندار کرج از دانشگاه علوم پزشکی و اداره کل آموزش و پرورش خواست بر رعایت دستورالعمل‌ها نظارت لازم اعمال شود چرا که مدیران مدارس، مسئول اجرای کامل دستورالعمل‌ها هستند و باید از رعایت ضوابط بهداشتی اطمینان حاصل کنند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز