سرپرست هیئت ورزش های همگانی البرز:

طرح" آوای ورزش در همسایگی" در البرز اجرا می شود/ البرز استانی فعال در پویش "آماده باش" بود

۱۳۹۹/۰۷/۰۸ - ۰۸:۵۵:۲۹
کد خبر: ۱۰۶۵۷۵۷
طرح آوای ورزش در همسایگی در البرز اجرا می شود/  البرز استانی فعال در پویش آماده باش بود
سرپرست هیئت ورزش های همگانی استان البرز گفت: طرح ملی آوای ورزش در همسایگی همزمان با دیگراستان های کشور در شهرستان های مختلف البرز به اجرا درمی آید.

به گزارش خبرگزاری برنا استان البرز،محمد اسفندیاری اظهار کرد: فاز آزمایشی این طرح در ۸ استان تهران، سیستان و بلوچستان، گیلان، مازندران، فارس، زنجان، خوزستان و همدان در قالب ۴۷ ایستگاه با ۱۱۸ اجرا برگزار شد که بسیار مورد توجه عموم مردم قرار گرفت وقرار است به شکل سراسری وبا مشارکت کل کشور ادامه یابد.

اسفندیاری بیان کرد:این طرح همزمان با آغاز هفته تربیت بدنی یعنی از 27 مهرماه به محوریت فدراسیون ورزش های همگانی آغاز می شود و تا 20 آذرماه ادامه خواهد داشت.

وی افزود: در این طرح استان البرز با ایجاد 30 پایگاه ورزش صبحگاهی وعصرگاهی مشارکت خواهد داشت و مربیان آموزش دیده هیئت ورزش های همگانی مسئولیت این ایستگاه ها را بر عهده دارند.

اسفندیاری به محتوای این طرح اشاره کرد وگفت: با توجه به فقر حرکتی و محدودیت های ناشی از کرونا در قالب این طرح مربیان ورزش همگانی در محل مجتمع های مسکونی وآپارتمان های بزرگ مستقر می شوند و با آموزش ورزش همگانی و اجرای آن زمینه فعالیت بدنی را برای ساکنان مهیا می کنند.

وی در توضیح بیشتر گفت: در این طرح تلاش براین است تا با حداقل تجمع اهمیت فعالیت ورزشی وبدنی به شهروندان منتقل شود و در این راستا آموزش های لازم برای نوع ورزش در منازل وفضای آپارتمان ها ارائه می شود.

سرپرست هیئت ورزش های همگانی استان البرز در بخشی دیگر از صحبت های خود به اجرای موفق پویش ملی آماده باش در این استان اشاره کرد و گفت: به مدد همراهی و هم افزایی خانواده بزرگ ورزش همگانی البرز، کمیته ها و هیئت های شهرستانی هیئت ورزش های همگانی البرز توانستیم برنامه های متنوعی را در بخش های مختلف به اجرا درآوریم و خود را به عنوان یک استان فعال در این طرح معرفی کنیم.

اسفندیاری در پایان گفت: در پویش آماده باش آموزش ها و مسابقات متنوعی به اجرا درآمد و نقطه قوت آن مشارکت خوب مردم در این طرح بود.

 

 

نظر شما