اولین جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان البرز برگزار شد / جوانان برتر البرزی تقدیر شدند

۱۴۰۰/۰۱/۱۷ - ۱۵:۰۹:۲۳
کد خبر: ۱۱۶۰۹۸۸
اولین جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان البرز برگزار شد / جوانان برتر البرزی تقدیر شدند
اولین جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان استان البرز در سال 1400 در حالی برگزار شد که در بخشی ویژه از آن جمعی از جوانان برتر این استان نیز تقدیر شد.

به گزارش خبرگزاری برنا استان البرز؛ این جلسه پیش از ظهر امروز سه شنبه  به ریاست دکتر شهبازی استاندار البرز و جمعی از مدیران مرتبط با حوزه جوانان برگزار شد.

در ابتدای این جلسه مجتبی جانعلی با اعلام دستور جلسه، بر لزوم حضور جوانان در تصمیم سازی و تصمیم گیری های مسئولان در حوزه های مختلف تأکید کرد.

مدیرکل ورزش و جوانان استان البرز خاطرنشان کرد: نحوه حضور دستیاران جوان توسط وزارت ورزش و جوانان به مدیران تمامی دستگاه ها ابلاغ شده است.

در ادامه مهران افشاری با قدردانی از مجموعه استانداری البرز به ویژه شخص استاندار گفت: این که اولین جلسه سال 1400 توسط استاندار البرز در رابطه با موضوع جوانان و ستاد ساماندهی امور جوانان برگزار می شود، جای خرسندی و امیدواری دارد.

معاون فرهنگی و امور جوانان اداره کل با اشاره به روند تربیت و توانمندی سازی دستیاران جوان جهت حضور در دستگاه ها، افزود: هدف این طرح آن است که جوانان بتوانند نقش خود را در حوزه های مختلف ایفا کنند.

همچنین استاندار البرز  با بیان این که " کشور به نقش آفرینی و حضور جوانان در تمام عرصه ها نیازمند است " ، عنوان کرد: باید جوانان استان به قدری پر توان و با انگیزه باشند که ما مسئولان به دنبال آنان بگردیم.

عزیزالله شهبازی با اشاره به نگاه ویژه استانداری به موضوعات مربوط به جوانان، بیان کرد: اگر جوانان قوی و توانمند باشند، می توانند در تصمیم گیری ها اثرگذار باشند.

شایان ذکر است، طی مراسمی در پایان این جلسه، جوانان برتر استان البرز مورد تجلیل قرار گرفتند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز