یادداشت روز؛

باختیم،بدم باختیم!

۱۴۰۰/۰۴/۲۹ - ۱۱:۴۵:۱۱
کد خبر: ۱۲۰۹۴۷۲
باختیم،بدم باختیم!
دوشنبه شب گذشته شاید برای شیرازی ها شبی خاطرانگیز بود و بازگشت تیم محبوبشان به لیگ‌برتر را نظاره گر بودند اما برای البرزی ها پایانی بر یک آرزوی شیرین بود.

به گزارش خبرگزاری برنا استان البرز،تماشای شادی بازیکنان و کادر فنی تیم شیرازی در ورزشگاهی که  قرار بود یک روز صعود نماینده البرز را جشن بگیرد برای کرجی ها آزاردهنده بود و حال استان پراستعداد البرز دیگر در سطح اول فوتبال ایران تیمی ندارد.

چندسال پیش که اکسین در فوتبال ایران متولد شد و نام البرز را در کنار خود یدک کشید خیلی از جوانان البرزی امیدوار شدند که میدانی برای بروز استعدادهایشان پیدا کرده اند اما این تصورات خیلی زود رنگ باخت و تیم پس از دست به دست شدن های مختلف و تغییر نام سرانجام به بدترین شکل ممکن به دسته دو سقوط کرد.

تیمی که در مقطعی نمایش فنی خوبی داشت و جز متمول های لیگ یک محسوب می شد سرانجام با کوله باری از اتهام های فوتبالی با لیگ یک وداع کرد و معلوم هم نیست که چه سرنوشتی را در پیش خواهد داشت.

لیگ یک فوتبال ایران به پایان رسید و بار دیگر البرز شاهد سقوط یکی دیگر از نمایندگانش بود.سقوطی که در دل خود هزاران دلیل داشت و عوامل مختلفی در آن نقش داشتند.

از بی توجهی و اهمال مسوولان استانی تا رفتارهای غیرحرفه ای مدیران این باشگاه همه و همه در این اتفاق تلخ سهم داشتند و حال باید امید به آینده داشته باشیم تا تیمی دوباره بتواند نام البرز را در لیگ های فوتبال کشور مطرح کند.

فوتبال البرز باخت و بد هم باخت و این بار این شکست با هزاران اتهام و خبرسازی های منفی همراه شد و امید می رود تا با عبرت گرفتن از شکست ها و نا کامی ها برای رسیدن به موفقیت ها پلی بسازیم.

فوتبال البرز برای حضور آبرومندانه در سطح اول کشور همه ابزارهای ممکن را دارد و امید می رود در آینده ای نزدیک باشگاهی از این استان بتواند به یک دهه ناکامی های این استان در اتمسفر فوتبال کشور پایان دهد نماینده ای آبرومند را روانه لیگ کشور کند.

 

نظر شما