مدیرکل ورزش و جوانان استان البرز:

مردم مانند همیشه از ما مسئولان جلوتر و بهتر عمل کردند

۱۳۹۴/۰۳/۰۱ - ۰۸:۴۵:۳۵
کد خبر: ۲۸۶۸۰۵
مردم مانند همیشه از ما مسئولان جلوتر و بهتر عمل کردند
مانند همیشه مردم جلوتر و بهتر از ما مسئولین حرکت کردند و نشان دادند که می توان به نهادینه شده فرهنگ حفاظت از محیط زیست در تک تک افراد جامعه خوشبین بود.

 

   

   مدیرکل ورزش و جوانان استان البرز در مراسم تجلیل از دستگاههای مشارکت کننده در طرح پاکداشت طبیعت با قدردانی از حضور گسترده مردم گفت: مردم مانند همیشه از ما مسئولان جلوتر و بهتر عمل کردند.

    به گزارش خبرگزاری برنا از کرج، رضا گل محمدی با بیان این مطلب اظهارداشت:در جامعه کنونی ما و در عصر حاضر پاکداشت طبیعت یک ضرورت است که باید نسبت به آن جدی تر اندیشید و برنامه های وسیع تری را با کمک همه دستگاهها در این رابطه انجام داد.

         وی با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) در خصوص اهمیت حفاظت از محیط زیست افزود: قطعا می بایست در این زمینه کارهای فرهنگی بیشتری صورت گیرد چرا که انواع و اقسام مشکلات ناشی از بی توجهی به محیط زیست مانند افزایش بیماریها، از بین رفتن جنگل ها، آلوده شدن آبهای شرب، مرتع خواری ها و ... نشانگر همین بی مهری های انسان به طبیعت است.

         گل محمدی با بیان اینکه طرح پاکداشت امسال به مراتب با برنامه تر و با مشارکت بیشتر دستگاهها انجام شد، گفت: جا دارد از زحمات همه دستگاهها خصوصا استانداری، شهرداری، شورای شهر، بخشداری و شهرداری آسارا، شهرداری گرمدره، صدا و سیمای استان، نیروی انتظامی و پلیس راهور، سازمان حفاظت از محیط زیست و... تشکر ویزه داشته باشم و این را عنوان کنم که هدف از برگزاری این مراسم قدردانی ناچیزی از همکاری و زحمات همه عزیزانی بود که ما را در این راه حمایت و کمک کردند، وگرنه می بایست این تجلیل با شکوه تر برگزار می شد.

         وی با پرشور خواندن حضور علاقمندان به طبیعت در این برنامه اظهار کرد: مانند همیشه مردم جلوتر و بهتر از ما مسئولین حرکت کردند و نشان دادند که می توان به نهادینه شده فرهنگ حفاظت از محیط زیست در تک تک افراد جامعه خوشبین بود.

         مدیرکل ورزش و جوانان استان البرز در پایان با قدردانی ویژه از اصحاب رسانه در خصوص بازتاب گسترده  اجرای این طرح تصریح کرد: از این پس این برنامه بصورت مداوم در طول سال انجام خواهد گرفت و اینقدر این کار را ادامه خواهیم داد که همه مردم داوطلبانه به آن بپیوندند، امیدوارم ما جزو پیشقراولان این حرکت ملی در آینده باشیم.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز