با حکم معاون رئیس جمهور؛

استاندار البرز به عنوان رئیس شورای فرهنگ ایثار و شهادت استان منصوب شد

۱۳۹۵/۰۴/۲۲ - ۱۶:۰۳:۱۴
کد خبر: ۴۳۰۴۲۳
استاندار البرز به عنوان رئیس شورای فرهنگ ایثار و شهادت استان منصوب شد
استاندار البرز با صدور حکمی از سوی معاون رئیس جمهور و دبیرشورای عالی فرهنگ ایثار و شهادت بعنوان « رئیس شورای فرهنگ ایثار و شهادت استان البرز» منصوب شد.
به گزارش خبرگزاری برنا استان البرز " به نقل از روابط عمومی استانداری البرز، صبح امروز سه شنبه در « جلسه شورای مشورتی» ترویج فرهنگ ایثار و شهادت استان که با حضور«سیدحمیدطهائی» استاندار البرز و جمعی از اعضای این شورا در استانداری برگزار شد، مدیرکل بنیاد شهید و امورایثارگران البرز حامل حکم ابلاغ   «سیدمحمدعلی شهیدی» معاون رئیس جمهور و دبیرشورای عالی فرهنگ ایثار و شهادت به استاندار البرز بود.

بر اساس این حکم«سیدحمیدطهائی» استاندار البرز به عنوان«رئیس شورای فرهنگ ایثار و شهادت استان البرز» منصوب شد.

در متن این حکم آمده است: 

 

 

جناب آقای سیدحمیدطهائی

استاندار محترم البرز

با عنایت به راه اندازی شورای عالی فرهنگ ایثار و شهادت و بر اساس تاکید ریاست محترم رئیس جمهور به موجب این حکم به عنوان « رئیس شورای فرهنگ ایثار و شهادت استان البرز» منصوب می شوید.

امید است، با اتکاء به خداوند متعال و پیروی از خط امام راحل و شهیدان هشت سال دفاع مقدس، با بکارگیری تمام ظرفیت های استانی در جهت اجرایی نمودن جلسات شورای استانی و شهرستانها در راستای تحقق سیاست های کلان مقام معظم رهبری( مدظله العالی) و آئین نامه های ابلاغی از سوی دبیرخانه شورای عالی فرهنگ ایثار و شهادت موفق و مؤید باشید.

 

 

سیدمحمدعلی شهیدی
معاون رئیس جمهور
و دبیر شورای عالی فرهنگ ایثار و شهادت

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز