دبیر هیئت کوهنودی البرز:

۵۰۰۰ البرزی به شکل تفریحی کوهپیمایی می‌کنند

۱۳۹۵/۰۴/۲۹ - ۱۰:۳۱:۰۸
کد خبر: ۴۳۳۸۴۵
۵۰۰۰ البرزی به شکل تفریحی کوهپیمایی می‌کنند
دبیر هیئت کوهنوردی و صعود های ورزشی استان البرز گفت: بیش از ۵ هزار نفر در این استان به شکل تفریحی و آماتور به کوهپیمایی می پردازند که در تلاشیم آنها را جذب گروه های مجوز دار کنیم.

به گزارش خبرگزاری برنا استان البرز " ، یونس رضاخانی گفت : این برآورد براساس بررسی های میدانی در مسیرهای شاخص کوهپیمایی مردم در شهرستان های مختلف البرز صورت گرفته است.

وی افزود: ظرفیت های خوبی وجود دارد تا با معرفی گروه های فعال استان و خدمات آنها زمینه حضور مردم در این تشکل های رسمی را مهیا کرد.

رضاخانی با بیان اینکه بسیاری از مردم برای حضور در ورزش کوهنوردی ورشته های مرتبط با آن دچار مشکل هستند، گفت: در تلاشیم با برگزاری همایش های مختلف در بوستان های مختلف کرج و دیگر شهرها خدمات هیئت و گروه های کوهنوردی را به مردم معرفی کنیم.

وی تصریح کرد: ارائه آموزش های زیست محیطی در کنار فرا گرفتن مهارت های کوهنوردی می تواند مخاطرات موجود در این حوزه را به شکل محسوسی کاهش دهد.

دبیر هیئت کوهنوردی استان البرز تعداد گروه های فعال استان را ۲۸ گروه عنوان کرد و گفت: این گروه ها برحسب نوع خدمات و فعالیت خود از ۳۰ تا ۱۶۰ نفر عضو دارند و این قابلیت را دارند تا با جذب طیف های مختلف ظرفیت خود را به ۲ برابر فعلی برساند.

وی در ادامه به آغاز فعالیت خانه تخصصی سنگ نوردی استان در مجموعه انقلاب اشاره کرد و گفت: این پایگاه استعدادیابی آماده ارائه خدمات آموزشی به علاقمندان به ورزش سنگ نوردی است.

رضاخانی در پایان تغییرات مدیریتی در این هیئت را مورد اشاره قرار داد و گفت: با هماهنگی فدراسیون و پس از بررسی های مختلف تا پایان هفته جاری سرپرست هیئت معرفی می شود تا زمینه برای برگزاری انتخابات ریاست آن تا ۳ ماه آینده فراهم شود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز