معاون سیاسی، امنیتی و انتظامی استاندار البرز گفت :

استقرار دفتر موقت صدور روادید زائران برای شرکت در مراسم اربعین در استان البرز است

۱۳۹۵/۰۷/۱۷ - ۱۲:۰۴:۲۰
کد خبر: ۴۶۶۸۶۹
استقرار دفتر موقت صدور روادید زائران برای شرکت در مراسم اربعین در استان البرز است
معاون سیاسی، امنیتی و انتظامی استاندار البرز با بیان اینکه 30 هزار نفر از استان البرز برای شرکت در مراسم اربعین اعزام خواهند شد، گفت: خروج زائرانی که از استان البرز اعزام می‌شوند از مرز مهران بوده و مراکز استقرار نیز در شهرهای نجف و کربلا قرار دارد .

فتح‌الله حقیقی در گفت و گو با خبرگزاری برنا ،  گفت: ستاد اربعین استان البرز چند ماه است که کار خود را آغاز کرده و کمیته‌های فرعی ستاد نیز از ابتدا فعالیت خود را شروع کرده‌اند.

وی با بیان اینکه شرح وظایف ستاد و کمیته‌های فرعی به طور کامل مشخص شده است، افزود: جهت جلوگیری از موازی‌کاری همه اقدامات در ستاد و از طریق ستاد اعلام می‌شود و فرمانداران نیز موظفند ستادهای فرعی را در شهرستان‌ها فعال کنند.

وی ادامه داد: آنچه که تاکنون در تصمیم‌گیری‌های ستاد محقق شده است استقرار دفتر موقت صدور روادید زائران برای شرکت در مراسم اربعین در استان البرز است.

حقیقی خاطرنشان کرد: سهمیه در نظر گرفته شده برای استان البرز 30 هزار نفر بوده و اعزام از طریق مرز مهران انجام خواهد شد و پس از آن زائران اعزامی از استان در شهرهای نجف و کربلا مستقر خواهند شد.

معاون سیاسی، امنیتی و انتظامی استان البرز با بیان اینکه تا فرارسیدن اربعین زمان زیادی نداریم اعلام کرد: اگر تا فرارسیدن اربعین وظایف خود را به درستی انجام ندهیم ممکن است در کار خللی ایجاد شود.

وی در پایان به راه اندازی سامانه سما برای کنترل و تسریع در خدمت رسانی به زائران و جلوگیری از خروج‌های غیرمجاز اشاره و تصریح کرد: ثبت نام در این سامانه از 16 مرداد آغاز و تا 30 آذر ادامه دارد و تا کنون پنج هزار و 714 نفر در قالب 2 هزار و 636 گروه 25، 30 و 35 نفره ثبت نام کرده‌اند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز