حدود ۶۵ درصد از بودجه هزینه شده برای تعمیر مسکن مددجویان را مردم نیکوکار تامین می کنند

۱۳۹۵/۰۸/۱۸ - ۱۱:۱۲:۱۹
کد خبر: ۴۷۹۹۹۹
حدود ۶۵ درصد از بودجه هزینه شده برای تعمیر مسکن مددجویان را مردم نیکوکار تامین می کنند
مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان البرز با تاکید بر اجرای طرح های ویژه برای خانه دار شدن مددجویان فاقد مسکن گفت: 35درصد مددجویان زیر پوشش این نهاد مستاجر هستند.

علی سالار کیا روز سه شنبه در گفت و گو با خبرگزاری برنا ،  افزود: تامین سرپناه مناسب برای محرومان و انجام خدمات عمرانی در بخش های خرید ، ساخت ، بهسازی و تعمیر مسکن ، همواره در زمره برنامه های اصلی این نهاد قرار دارد.

وی ادامه داد: احداث هر واحد مسکونی روستایی به مساحت 50 مترمربع رقمی معادل 350 میلیون ریال هزینه در بر دارد که مقرر شد از محل اعتبارات این نهاد و با کمک سپاه انجام شود.

سالار کیا افزود: این نهاد تا سقف 250 میلیون ریال برای خرید و ساخت مسکن محرومان اعتبار در نظر گرفته که برحسب اولویت به مددجویان فاقد مسکن پرداخت می شود.

این مسئول گفت : 250 واحد مسکونی مددجویان تحت حمایت کمیته امداد البرز ، طی نیمه نخست سال با رقمی بالغ بر پنج میلیارد ریال و با مشارکت نیکوکاران تعمیر شده است.

مدیرکل کمیته امداد البرز خاطرنشان کرد: حدود 65 درصد از بودجه هزینه شده برای تعمیر مسکن مددجویان را مردم نیکوکار تامین می کنند .

وی افزود: یکی دیگر از برنامه های این اداره کل دراین بخش ، اعطای کمک بلاعوض برای پرداخت بدهی مددجویان به پروژه های مسکن مهر است .

سالارکیا با بیان اینکه اکنون بیش از پنج هزار خانواده تحت حمایت این نهاد در البرز مستاجر هستند،گفت: با توجه به محدودیت اعتبارات و حجم قابل توجه مددجویان فاقد مسکن، انتظار داریم مردم نوعدوست البرز ، بیش از پیش ما را در زمینه یاری کنند.

مدیرکل کمیته امداد البرز خاطرنشان کرد: کمیته امداد برای حمایت از افراد نیازمند و مددجویان تحت پوشش بسیاری از برنامه‌های خود را با همکاری خیرین و مردم نوعدوست استان اجرا می‌کند.

وی گفت: واگذاری رایگان انشعابات آب، برق، گاز و فاضلاب به مددجویان با همکاری سازمان‌های مربوطه از جمله خدمات این بخش است و از ابتدای سال تاکنون 100 خانواده از این خدمت استفاده کرده اند .

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز