دادستان کرج :

مردم ولی نعمت ما هستند و ما باید امنیت را برای مردم فراهم کنیم

۱۳۹۵/۰۹/۲۱ - ۱۲:۱۲:۲۰
کد خبر: ۴۹۲۳۷۹
مردم ولی نعمت ما هستند و ما باید امنیت را برای مردم فراهم کنیم
دادستان عمومی و انقلاب کرج با اشاربه اهمیت آموزش عمومی درجامعه گفت: پلیس با برگزاری برنامه های آموزشی ، حقوق شهروندی را برای مردم تشریح کند.

به گزارش خبرگزاری برنا ، حاجی رضا شاه کرمی روز یکشنبه در مراسم افتتاحیه ششمین دوره بصیرت غیرمتمرکز کارکنان فرماندهی انتظامی استان البرز با اشاره به فرمایشات پیامبر مکرم اسلام (ص) که فرمودند کسی از امت من نباید دروغ بگوید گفت: تنظیم گزارش های پرونده ها باید بر اساس صداقت باشد تا بنای کار محکم و استوار شکل بگیرد.

وی اضافه کرد: قوانین برگرفته از شرع مقدس است و همه افراد در برابر قانون مساوی و برابرند و باید به آن احترام بگذارند.

دادستان عمومی و انقلاب کرج افزود: مردم ولی نعمت ما هستند و ما باید امنیت را برای مردم فراهم کنیم و افرادی که به ما مراجعه می کنند باید بر اساس قانون با آنها برخورد شده و در این راه نیازی به توهین و اهانت نمی باشد.

وی افزود: پلیس باید ضمن حفظ کرامات انسانی اقتدار خود را در برخورد با مجرمان حفظ کند و تحقیق در مورد افراد باید به دقت انجام شود تا از مجازات افراد بی گناه اجتناب صورت گیرد.

شاه کرمی با اشاره به اجرای قانون آیین کیفری جدید در کشور بیان کرد: نقش آموزش همگانی در آگاهی مردم نسبت به وظایف پلیس بسیار مهم است و پلیس باید در مواردی که در حیطه وظایفش است حقوق شهروندی را به آنان گوشزد کند تا جامعه به سمت قانون مداری بیشتر سوق یابد.

وی بیان کرد: دشمنان با استفاده از فضای مجازی دین اسلام و شرع مقدس را هدف قرا داده اند و به دنبال خدشه وارد کردن به آن هستند و وظیفه پلیس در این راه مقابله با مجرمان و افزایش سطح آگاهی اقشار مختلف جامعه است .

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
تبلیغات متنی
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز