استاندار البرز :

هر آنکه با علم قضاوت کند اهل نجات خواهد بود

۱۳۹۵/۱۰/۱۵ - ۱۵:۰۵:۳۷
کد خبر: ۵۰۲۱۰۲
هر آنکه با علم قضاوت کند اهل نجات خواهد بود
استاندار البرز گفت: قضاوت از روی ناآگاهی و حتی به عدل بدون دانایی و اشراف کافی که مصادیق آن در قرآن کریم نیز بیان شده، آثار جبران ناپذیری دارد.

به گزارش خبرگزاری برنا ، سید حمید طهائی روز چهارشنبه در کارگروه تخصصی حراست های منطقه یک کشور در استانداری البرز، افزود:هر آنکه با علم قضاوت کند اهل نجات خواهد بود.

 

وی ادامه داد: نباید قضاوت نابجا داشته باشیم، انتظار می رود مدیران حوزه حراست و گزینش با سعه صدر و به عدل و با شناخت کافی نسبت به موضوعات تصمیم گیری داشته باشند.

طهائی گفت: رعایت کامل اخلاق در برابر افراد، حسن خلق و برخوردعادلانه انتظاری است که از قضات می رود و این در خصوص مدیران این بخش نیز مصداق پیدا می کند.

وی خاطرنشان کرد: مدیران حراست به جهت اشراف کافی نسبت به مسائل و اطلاعات کامل همانند قضات باید قضاوت کنند بنابراین تصمیم گیری عادلانه و با شناخت کافی و رعایت سعه صدر انتظاری است که مسئولان این حوزه می رود.

استاندار البرز ضمن تشریح شرایط اجتماعی این در مجاورت با پایتخت کشور و استغنای فرهنگی و قومیتی این استان در کنار ظرفیت های اقتصادی و تولیدی که بنا به تعبیر مقام معظم رهبری بعنوان «ایران کوچک» از آن یاد می شود،اظهار کرد :در استان البرزشاهد وفاق و همدلی مسئولان سه قوا هستیم که در جهت پیشبرد اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی شاخصه ای مهم بشمار می رود.

وی با اشاره به همراهی و همکاری مسئولان در تصمیم گیری های استانی خاطرنشان کرد: در سایه وحدت و انسجام شاهد آرامش و امنیت درالبرز هستیم که همین مولفه نقش کلیدی در توسعه این استان خواهد داشت.

استاندار البرز در بخش دیگری با اشاره به کار خطیر حوزه حراست گفت: ماهیت کار حراست بجهت دسترسی به تمامی مسائل برابر با قضاوت است،قضاوتی که باید عادلانه در تصمیم گیری ها باشد از این حیث مسئولیت خطیری بر عهده مدیران حراست است.

دراین نشست مدیران حراست استانهای تهران،قم،مازندران،قزوین،گلستان و سمنان حضور داشتند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز