هوای ناسالم در البرز

۱۳۹۵/۱۲/۰۴ - ۱۳:۱۲:۲۶
کد خبر: ۵۲۵۰۳۶
هوای ناسالم در البرز
مدیرکل هواشناسی البرز با بیان اینکه آسمان استان به لحاظ کیفی برای گروه های حساس در وضعیت ناسالم قرار دارد، گفت: این وضعیت تا 2 روز آینده در البرز ادامه خواهد داشت.

.منصور رحمانیان روز چهارشنبه در گفت وگو با خبرگزاری برنا ، افزود: بر اساس تحلیل نقشه های پیش یابی هواشناسی استقرار جوی نستبا پایدار در منطقه حاکم است که پیامد آن افزایش نسبی دما و افزایش آلاینده ها در نقاط مختلف استان البرز شاهد هستیم.

وی به مردم استان البرز توصیه کرد ضمن استفاده از وسایط نقلیه عمومی در صورت امکان از تردد غیر ضروری در سطح شهرهای پرجمعیت استان خودداری کنند.

رحمانیان وضعیت هوای امروزاستان البرزرا صاف تا قسمتی ابری همراه با غبار محلی ودر بعضی ساعات با وزش باد اعلام کردو افزود: کمترین و بیشترین دمای هوای امروز البرز بین 1- تا11 درجه بالای صفر است.

این مسئول سرعت وزش باد برای امروز استان البرز را 32کیلومتر در ساعت پیش بینی کرد.

مدیر کل هواشناسی اظهار داشت: آسمان البرز فردا قسمتی ابری تا نیمه ابری در بعضی ساعات رشد ابراست و سرعت وزش باد در این مدت زمان 28 کیلومتر در ساعت خواهد بود.

وی کمترین و بیشترین دمای هوا در البرز برای فردا پنجشنبه را بین 1 تا 12درجه بالای صفر اعلام کرد.

این مسئول وضعیت هوای البرز برای روز جمعه آخر هفته جاری را صاف تا قسمتی ابری همراه با وزش باد پیش بینی کرد.

وی ادامه داد: وزش باد در مناطق جنوبی استان بیشتر خواد بود و کمترین و بیشترین دما نیز طی این مدت زمان بین 1 تا 12درجه بالای صفر است.

به گفته مدیر کل هواشناسی البرز سرعت وزش باد برای جمعه 40 کیلومتر در ساعت پیش بینی می شود.

 

نظر شما