رئیس هیات نابینایان و کم بینایان البرز :

برای نخستین بار در کشور اسکی نابینایان و کم بینایان در البرز راه اندازی می شود

۱۳۹۶/۰۲/۱۶ - ۱۱:۴۹:۱۷
کد خبر: ۵۵۴۲۳۰
برای نخستین بار در کشور اسکی نابینایان و کم بینایان در البرز راه اندازی می شود
پیست بین المللی دیزین یکی از ظرفیت های بسیار خوب در استان است که از این ظرفیت می توان برای نخستین بار در کشور اسکی نابینایان و کم بینایان را راه اندازی کرد.

روزبه زورقی روز شنبه در گفت وگو با خبرگزاری برنا ،  افزود:این ورزش هم اکنون در دنیا وجود دارد اما در کشور ما هنوز فعال نشده به همین منظور هیات نابینایان و کم بینایان البرزی این ورزش را در استان راه اندازی خواهد کرد.

زورقی گفت: همانگونه که برای نخستین بار در کشور هیات نابینایان و کم بینایان البرز موفق به راه اندازی ورزش بیلیارد برای این قشر جامعه شد ، این قابلیت نیز وجود دارد که بتوانیم ورزش اسکی را نیز برای نابینایان و کم بینایان البرزی راه انداخت.

وی در ادامه با بیان اینکه زیر ساخت های ورزشی موجود در استان مختص ورزشکاران نابینا و کم بینا استان نیست اظهار داشت:همچنین یکی دیگر از برنامه هیات ورزشی نابینایان و کم بینایان البرزی راه اندازی ورزش کوهنوردی است که به همین منظور نیز هم اکنون در حال رایزنی با هیات کوهنوردی استان هستیم.

زورقی ادامه داد: یکی از تلاش های این هیات این بوده که همواره با استفاده از امکانات موجود برای رشد و توسعه هر چه بیشتر ورزش نابینایان و کم بینایان استان بهره برد.

رئیس هیات نابینایان و کم بینایان البرز در بخش دیگری از سخنان خود به برنامه های سال 96 هیات اشاره و گفت:یکی از اولویت های اصلی برگزاری مسابقات کشوری و میزبانی این مسابقات است که برای اجرای این مهم نیاز به جذب اسپانسر داریم.

زورقی گفت: از شرکت های بزرگ و خیرین ورزشی دعوت می کنیم تا با مشارکت هر چه بیشتر بتوانیم میزبانی مسابقات را بر عهده گیریم.

وی ادامه داد:همچنین امسال در 16 مسابقه قهرمانی کشور اعزام خواهیم داشت .

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز