مدیرکل ارتباطات و فناوری استان البرز :

پهنای باند اینترنت البرز در دولت تدبیر و امید افزایش ۱۰ برابری داشته است

۱۳۹۶/۰۲/۱۶ - ۱۱:۵۰:۴۷
کد خبر: ۵۵۴۲۳۲
پهنای باند اینترنت البرز در دولت تدبیر و امید افزایش ۱۰ برابری داشته است
پهنای باند که سند مهمی برای توسعه است در این استان در طول فعالیت دولت ' تدبیرو امید' به 10 برابر افزایش یافته است .

 

به گزارش خبرگزاری برنا ، غلامرضا حمیدی روز شنبه در نشست شورای اداری استان البرز افزود: افزایش پهنای باند از شش گیگا بایت به 64 گیگا بایت را در طول فعالیت دولت یازدهم داشته ایم.

 

وی ادامه داد: در این چهارسال فعالیت دولت یازدهم شاهد اختصاص 900میلیارد تومان اعتبار در حوزه زیرساختی ارتباطی و فناوری بودیم که 80 درصد آن از طریق بخش خصوصی محقق شده است.

 

حمیدی گفت: رتبه استان البرزدر بخش توسعه فناوری البرز از رتبه 14 به رتبه 5 رسیده است که شاهد رشدی 9 برابر بوده است.

وی ادامه داد: دربخش خدمات دولت الکترونیک ابتدا 48 خدمت داشتیم اما اکنون به 575 خدمت درسه سطح اطلاع رسانی، برقراری ارتباط با دستگاه های اجرایی و ایجاد ارتباط دو طرفه رسیده ایم.

مدیرکل ارتباطات و فناوری استان البرز گفت: درحوزه ملک مشکلات بسیاری داشتیم که با راه اندازی سامانه پایش استعلامات می توان گام های موثری را برداشت که براساس آمار دستگاه های اجرایی روند خوبی را دراین زمینه در پیش گرفته ایم.

وی اضافه کرد: نظام مهندسی 51 مورد از این سامانه استفاده داشته است و سایر دستگاه های اجرایی نیز بهره برداری لازم را از آن داشته اند.

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات البرز افزود: درحوزه پست نیز 18 سرویس الکترونیکی ایجاد شده، ارائه تسهیلات خرد به مناطق روستایی با رشد قابل توجهی مواجه بوده که همه از عملکرد موثر دولت دراین حوزه بشمارمی رود.

وی تاکید کرد: خروجی تمام فعالیت های حوزه زیرساختی فناوری و اطلاعات نیز افزایش کسب و کار است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
تبلیغات متنی
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز