کسب مدال طلای مسابقات کاراته آسیا توسط دانش آموز البرزی

۱۳۹۶/۰۳/۱۸ - ۱۳:۱۷:۵۶
کد خبر: ۵۶۹۵۴۴
کسب مدال طلای مسابقات کاراته آسیا توسط دانش آموز البرزی
مریم وسیله بر از دانش آموزان این ناحیه توانست در مسابقات قهرمانی کاراته آسیا با کسب مقام اول ، مدال طلا را به خود اختصاص دهد.

 

وحید یعقوبی روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرگزاری برنا ،  افزود: این دانش آموز البرزی در دومین دوره مسابقات قهرمانی نونهالان آسیا که در هوشیمینه ویتنام برگزار شد توانست با شکست تمامی حریفان خود مقام اول این دوره از مسابقات را از آن خود کند.

وی بیان کرد: دراین رقابت ها که 190 ورزشکار از کشور های ایران ،مالزی، قزاقستان، فلسطین، کره جنوبی، فیلیپین، مغولستان، اردن، تایوان، ازبکستان، اندونزی، هنگ کنگ، هند ، عربستان، ویتنام و پاکستان حضور داشتند.

یعقوبی یادآور شد: مریم وسیله بر تکواندو کار وزن پنجم کشورمان در نخستین گام هوگو پوش چین تایپه را 24 بر صفر شکست داد و سپس برابر نماینده کره جنوبی با نتیجه 21 بر 1 برنده شد.

وی تصریح کرد: این دانش آموز ورزشکار البرزی در مرحله نیمه نهایی این رقابت ها، تکواندو کار فیلیپینی را 8 بر 4 مغلوب خود ساخت و به فینال راه یافت.

یعقوبی گفت: وی در فینال با نتیجه 18 بر 8 نماینده ی ویتنام را شکست داد و عنوان اول و مقام قهرمانی این رقابت ها را کسب کرد.

وی اضافه کرد: در پایان این دوره از رقابت ها تیم ملی تکواندو کشورمان 19 مدال این مسابقات را به خود اختصاص داد و توانست مقتدرانه بر سکوی قهرمانی آسیا بایستد.

وی اظهار کرد: هدایت این تیم پر افتخار را سیده ندا رستاد به عنوان سر مربی، شهره خلج زاده، مرضیه سلیم و بهناز مژده به عنوان مربی بر عهده داشتند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز