رویداد فرهنگی اجتماعی "گپ" برگزار می شود

۱۳۹۶/۰۸/۲۲ - ۱۱:۳۴:۴۷
کد خبر: ۶۳۶۵۶۰
رویداد فرهنگی اجتماعی گپ برگزار می شود
معاون اجتماعی سازمان فرهنگی اجتماعی شهرداری کرج گفت: به همت کانون رشد خلاق و سازمان فرهنگی اجتماعی شهرداری کرج رویداد فرهنگی اجتماعی "گپ" برگزار می شود.

‌به گزارش برنا، احمد خیری با بیان آنکه گپ رویدادی ‌گفتگو محور است که در فضایی صمیمی ناب ترین تحربه های را به اشتراک می گذارد، اظهار داشت: میهمان اولین رویداد فرهنگی اجتماعی گپ "اردشیر رستمی" طراح، کارکاتوریست، نویسنده و باز‌یگر سینما و تلویزیون است که بیشتر او را با نقش آفرینی در نقش شهریار در سریال شهریار می شناسیم.

وی با اشاره به آنکه که گپ فرصتی برای گفتن و شنیدن قصه ها است، افزود: گپ جایی برای تبادل تجربه ها و شاید راهی بباشد رای شروع فصل تازه ای از زندگی.  

خیری یادآور شد: رویداد فرهنگی اجتماعی گپ آخرین چهارشنبه هر ماه با حضور چهره های اثر گذار شهر کرج در حوزه های فرهنگی اجتماعی و هنری برپا می شود. موضوعات مورد بحث معمولا پیرامون فرهنگ خانواده است که به صورت کوتاه و البته خلاقانه ارایه می شود.

وی تاکید کرد: گپ درصدد است با دعوت از متفکرین و فعالان اجتماعی و با اشتراک گذاشتن تجربه ها و سبک های گوناگون زندگی، به تغییر نگاه و ارتقای سطح فرهنگی شهروندان به ویژه خوانواده ها کمک نماید.

 اولین رویداد فرهنگی اجتماعی گپ، ۲۴ ابانماه سال جاری ساعت ۱۷ الی ۱۹، در سالن ابن سینای تالار شهیدان نژاد فلاح، برگزار خواهد شد.

برای حضور در این رویداد "حتما ثبت نام" فرمایید. لینک ثبت نام http://evand.com/events/gap
ثبت نام از طریق ربات گپ: @Gapeventbot

ورود برای علاقه مندان آزاد است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز