فرمانده انتظامی یزد خبر داد:

کشف ۱۱۴۶ کیلوگرم انواع مواد مخدر در یزد

۱۳۹۹/۰۴/۰۸ - ۱۱:۲۵:۲۹
کد خبر: ۱۰۲۱۳۳۱
کشف ۱۱۴۶ کیلوگرم انواع مواد مخدر در یزد
فرمانده انتظامی یزد از کشف ۱۳ تن و ۳۳۳ کیلو انواع مواد مخدر از ابتدای امسال تاکنون در این استان خبر داد و گفت: مأموران انتظامی یزد در ۷۲ ساعت گذشته نیز موفق به کشف یک تن و ۱۴۶ کیلوگرم انواع مواد مخدر شدند.

به گزارش گروه استان‌های خبرگزاری برنا؛ سردار «عباسعلی بهدانی‌فرد» با بیان این‌ که مأموران پلیس استان یزد در راستای مبارزه بی امان با سوداگران مرگ از طریق اقدامات اطلاعاتی و پلیسی موفق شدند در سه ماه ابتدایی امسال دستاوردهای بزرگی کسب کنند، اظهار کرد: نیروی انتظامی استان در سال جاری با شناسایی باندهای قاچاق موادمخدر تاکنون ۱۳ تن و ۳۳۳ کیلو انواع موادمخدر را در استان کشف کرده است.

او افزود: این کشفیات موادمخدر نسبت به مدت مشابه سال قبل ۷۸درصد رشد داشته و این نشان دهنده تلاش‌های هدفمند پلیس در برخورد با باندهای قاچاق موادمخدر و خرده فروشان موادافیونی است.

فرمانده انتظامی استان همچنین گفت: ماموران پلیس استان در ۷۲ ساعت گذشته نیز طی سه عملیات جداگانه موفق به کشف یک تن و ۱۴۶ کیلو انواع موادمخدر شامل ۹۲۳ کیلو تریاک و ۲۲۳ کیلو حشیش در محورهای مواصلاتی بافق و مهریز شدند.

سردار بهدانی‌فرد در پایان با بیان این‌ که در این سه عملیات ۱۴ متهم دستگیر شدند، خاطرنشان کرد: در همین رابطه نیز تعداد هفت دستگاه خودرو سبک و سنگین نیز از قاچاقچیان کشف و ضبط شده است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز