از کشف کالای قاچاق تا دستگیری عاملان ۱۵ فقره سرقت در چهارمحال و بختیاری

۱۳۹۹/۰۹/۲۵ - ۱۰:۵۷:۰۲
کد خبر: ۱۱۰۴۰۶۲
از کشف کالای قاچاق تا دستگیری عاملان ۱۵ فقره سرقت در چهارمحال و بختیاری
جانشین فرمانده انتظامی چهارمحال و بختیاری از کشف یک محموله کالای قاچاق به ارزش یک میلیارد و 500 میلیون ریال در محور "لردگان-بروجن" و دستگیری عاملان 15 فقره سرقت در سطح استان خبر داد.

به گزارش برنا؛ عبدالرضا قاضی‌زاده، جانشین فرمانده انتظامی چهارمحال و بختیاری گفت: در پی کسب خبری مبنی بر انتقال یک محموله قاچاق از محور "لردگان-بروجن"، موضوع در دستور کار ماموران دایره مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس امنیت اقتصادی استان قرار گرفت.

جانشین فرمانده انتظامی چهارمحال و بختیاری افزود: ماموران طی عملیات ایست و بازرسی، به یک دستگاه اتوبوس اسکانیا مشکوک و با هماهنگی قضائی آن را متوقف کردند.

او خاطرنشان کرد: در بازرسی از این اتوبوس، 446 ثوب انواع البسه، 7 دستگاه انواع لوازم خانگی و 40 قلم انواع لوازم آرایشی و بهداشتی خارجی فاقد مدارک گمرکی به ارزش تقریبی یک میلیارد و 500 میلیون ریال کشف و دو متهم دستگیر شدند.

قاضی‌زاده اضافه کرد: در پی وقوع چندین فقره سرقت منزل، اماکن خصوصی، داخل خودرو و موتورسیکلت، رسیدگی به موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران فرماندهی انتظامی استان قرار گرفت.

اوادامه داد: ماموران پلیس آگاهی استان، شهرکرد، بروجن، لردگان، فارسان، اردل، کیار و سامان با انجام اقدامات گسترده پلیسی و بررسی آثار و علائم به جا مانده در صحنه‌های سرقت، موفق شدند 7 سارق را دستگیر کنند.

جانشین فرمانده انتظامی استان بیان کرد: بر اساس تحقیقات علمی و فنی پلیس، سارقان به 15 فقره سرقت منزل، اماکن خصوصی، داخل خودرو و موتورسیکلت اعتراف کردند و جهت سیر مراحل قانونی به مرجع قضایی معرفی شدند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز