مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای کرمانشاه:

از سفر به مناطق سردسیر کرمانشاه بپرهیزید

۱۳۹۹/۱۰/۰۳ - ۱۱:۳۴:۴۳
کد خبر: ۱۱۰۸۳۷۷
از سفر به مناطق سردسیر کرمانشاه بپرهیزید
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کرمانشاه گفت: با توجه به آغاز سامانه بارشی از امروز مردم از سفر به ویژه به مناطق کوهستانی بپرهیزند.

به گزارش برنا؛ فریبرز کرمی، مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کرمانشاه با اشاره به ورود سامانه بارشی به استان کرمانشاه گفت: این سامانه سبب بارش در تمامی راه‌ها شده که در مناطق سردسیر از جمله اورامانت، سنقر، کنگاور و سرمیل دالاهو ممکن است به شکل برف مشاهده شود.

او در ادامه با تاکید بر عدم انجام سفرهای غیرضروری، افزود: مردم تا حد امکان از سفر به ویژه به مناطق سردسیر بپرهیزند، با توجه به احتمال تجمیع برف در حاشیه محورها و یا کولاک و ریزش برف از صخره‌ها امکان مسدود شدن جاده در برخی نقاط وجود دارد.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه با بیان اینکه در صورت مسدود شدن جاده‌ها مردم اصراری بر ادامه سفر نداشته باشند، ادامه داد: اتومبیل‌ها حتماً به زنجیر چرخ مجهز شده و دارای سیستم گرمایشی سالم باشند.

کرمی بیان کرد: ۴۴ اکیپ راهداری در ۴۴ راهدارخانه به ۲ صورت ثابت و سیار مستقر شده‌اندو نمک و شن‌های خریداری شده نیز مخلوط شده و در راهدارخانه‌ها قرارگرفته اند.

او ضمن تاکید بر حضور ۷۰۰ نیروی راهداری، خدمات و پشتیبانی راهداری در محورهای مواصلاتی خاطرنشان کرد: با وجود نظارت‌های مکرر به ویژه در مناطق سردسیری لازم است که رانندگان به توصیه‌های راهداران و پلیس راه توجه کنند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز