محدودیت‌های کرونایی ساری تشدید می‌شود

۱۳۹۹/۱۰/۱۹ - ۱۲:۲۱:۲۹
کد خبر: ۱۱۱۷۲۲۹
محدودیت‌های کرونایی ساری تشدید می‌شود
فرماندار ساری گفت: که محدویت‌های تردد کرونایی این شهرستان از روز شنبه بیستم دی ماه به دلیل وضعیت قرمز کرونایی و ادامه روند افزایشی آمار بیماران کووید 19 تشدید خواهد شد.

به گزارش برنا؛ عباسعلی رضایی، فرماندار ساری گفت: بر اساس مصوبه جدید ستاد استانی مقابله با کرونا ، سخت گیری ها برای عدم ورود خودروهای پلاک غیربومی به شهرستان ساری اعم از نقاط شهری و روستایی بیش از گذشته تشدید خواهد شد و حتی از ورود خودروهای با پلاک شهرستان های اطراف نیز جلوگیری می شود.

او ادامه داد: در هفته های گذشته با وجود وضعیت قرمز کرونایی ، برای ورود خودروهای با پلاک برخی شهرستان های اطراف مانند جویبار و سیمرغ سخت گیری کمتری انجام می شد ، ولی از شنبه خودروهای با پلاک این شهرستان ها نیز بدون مجوز حق ورود نخواهد یافت.

رضایی گفت : تنها خودروهای دارای کارت تردد شامل کارمندان و یا بیمارانی که از فرمانداری ها و یا پزشکان خودشان گواهی موقت برای پیگیری معاینه درمانی دارند، حق ورود به شهر ساری و سایر مناطق این شهرستان را خواهند داشت.

او افزود : بر اساس گزارشی که دانشگاه علوم پزشکی مازندران ارائه کرد ، آمار بیماران مبتلا به کووید 19 این شهرستان در روزهای اخیر روند افزایشی به خود گرفت و هم اکنون حدود 260 بیمار کووید 19 از شهرستان ساری در بیمارستان بستری هستند و تحت درمان قرار دارند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز