محموله کالای قاچاق میلیاردی به مقصد نرسید

۱۳۹۵/۰۲/۰۸ - ۱۲:۲۸:۱۲
کد خبر: ۳۹۷۸۷۴
محموله کالای قاچاق میلیاردی به مقصد نرسید
فرمانده انتظامی شهرستان فسا استان از کشف یک محموله کالای قاچاق به ارزش یک میلیارد و 400 میلیون ریال از یک دستگاه خودرو کامیونت در آن شهرستان خبر داد.
به گزارش  خبرگزاری برنا از فارس،سرهنگ "علی شیبانیان" اظهارداشت: ماموران انتظامی شهرستان فسا در اجرای طرح مبارزه با کالای قاچاق در محور های مواصلاتی با ایجاد تور ایست و بازرسی مقطعی اقدام به بررسی خودرو های عبوری کردند که به یک دستگاه خودرو کامیونت مشکوک  شدند.
وی اظهار کرد: پس از متوقف کردن خودرو  کامیونت، و بازرسی از آن 8 هزار 4۶۴ عدد کمپوت، 8هزار و ۳۵۲ قالب صابون، یک هزار و 296 عدد چای، 12 هزار عدد نوشیدنی، ۹۶۰ عدد شیرعسل، ۱۱۲ عدد روغن زیتون، ۴۲۴ بسته آدامس و ۱۹۴ عدد نسکافه و  ۳۰ عدد کافی میت کشف شد.
فرمانده انتظامی شهرستان فسا با اشاره به دستگیری و معرفی راننده خودرو به مراجع قضایی،‌خاطر نشان کرد: ارزش این محموله کالای قاچاق بیش از یک میلیارد و 400 ملیون ریال برآورد شده است.
سرهنگ شیبانیان در هشدار به اخلالگران اقتصادی گفت: با توجه به سال "اقتصاد مقاومتی، اقدام وعمل"، یکی از اولویت های انتظامی شهرستان فسا مبارزه و برخورد شدید با قاچاق کالا و ارز و افراد سود جو است که در این راه پلیس این شهرستان، از هیچ کوششی دریغ نخواهد کرد.
نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز