فرمانده انتظامی شهرستان کرج :

سارق لوازم خودرو در منطقه باغستان کرج دستگیر شد

۱۳۹۵/۰۴/۰۶ - ۱۱:۰۰:۴۰
کد خبر: ۴۲۲۷۰۷
سارق لوازم خودرو در منطقه باغستان کرج دستگیر شد
به گزارش خبرگزاری برنا استان البرز " ، فرمانده انتظامی شهرستان کرج از دستگیری سارق سابقه دار با اعتراف به 15 فقره سرقت در این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا استان البرز " ، فرمانده انتظامی شهرستان کرج از دستگیری سارق سابقه دار با اعتراف به 15 فقره سرقت در این شهرستان خبر داد.
سید حسین سید حقیقی عنوان کرد : در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی 110 مبنی بر حضور فردی مشکوک در منطقه باغستان کرج که در حال دید زدن خودروهای پارک شده است، عوامل گشت این یگان به محل اعزام شدند.
وی افزود: با حضور ماموران ، کارگر شهرداری به واحد گشتی مراجعه نموده و اظهار داشته فردی جوان با پارک کردن خودروی خود در گوشه ای از خیابان ، در حال دید زدن خودروهای پارک شده در کنار خیابان است. 
این مسئول بیان کرد: ماموران پس از بررسی های نامحسوس از سارق بودن این فرد اطمینان حاصل کرده و در اقدامی غافلگیرانه فرد مورد نظر را دستگیر کردند.
فرمانده انتظامی شهرستان کرج، تصریح کرد: متهم پس از دستگیری به همراه خودروی خود به کلانتری انتقال داده شده و در بازجویی های فنی به 15 فقره سرقت اعتراف کرد.
رئیس پلیس کرج  در پایان گفت: در بازرسی از خودروی متهم تعدادی کیف شامل اسناد و مدارک و همچنین ضبط و باند خودرو و یک دیلم که این سارق برای بازکردن و تخریب درب خودرو از آن استفاده می کرد کشف شد .
متهم پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شد .

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز