دستگیری سارقان مسافرنما در قلعه گنج

۱۳۹۵/۰۴/۱۲ - ۱۲:۳۹:۳۸
کد خبر: ۴۲۴۵۴۷
دستگیری سارقان مسافرنما در قلعه گنج
فرمانده انتظامی "قلعه گنج" از دستگیری سه نفر سارق که تحت پوشش مسافر اقدام به سرقت به عنف کرده بودند، خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا از کرمان؛ سرهنگ "علی پرنگ" با اعلام این خبر گفت: به دنبال وقوع یک فقره سرقت به عنف خودرو در نزدیکی منطقه "سرخ قلعه" بلافاصله رسیدگی به موضوع در دستور کار ماموران پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی ادامه داد: ماموران با حضور در صحنه و انجام تحقیقات از راننده دریافتند سه نفر تحت عنوان مسافر اقدام به کرایه ماشین از "کرمان" به "قلعه گنج" کرده و در حوالی "سرخ قلعه" با تهدید و بستن دست و پای راننده خودروی وی را به سرقت برده اند.

سرهنگ پرنگ افزود:با چهره نگاری و انجام اقدامات پلیسی و اطلاعاتی سارق اول در یکی از روستاهای قلعه گنج شناسایی و در یک عملیات غافلگیرانه دستگیر و خودروی مسروقه نیز کشف شد.

وی گفت: پس از انتقال متهم به پلیس آگاهی و انجام بازجویی های فنی، سارق دو نفر از همدستانش را معرفی کرد اما مشخص شد که آنان به استان های همجوار متواری شده اند.

فرمانده انتظامی قلعه گنج اضافه کرد: با این حال ماموران پس از چند روز تحقیقات میدانی محل اختفای متهمان را شناسایی کردند و به ردزنی آنان پرداختند.

وی خاطرنشان کرد: پس از محرز شدن قصد و نیت متهمان از فرار به استان های شمالی کشور با استفاده از اتوبوس بلافاصله موضوع به یگان های مربوطه اعلام شد و با پیگیری ماموران سرنجام توسط عوامل پلیس راه ریگان-نرماشیر دو سارق را دستگیر و برای سیر مراحل قانونی به پلیس آگاهی قلعه گنج انتقال دادند.

فرمانده انتظامی قلعه گنج در پایان ازشهروندان خواست در صورت مشاهده هر گونه موارد مشکوک مراتب را به مرکز فوریت های پلیسی 110 اطلاع دهند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز