۳ کشته و ۵ مجروح در دو حادثه رانندگی

۱۳۹۵/۰۴/۱۹ - ۱۴:۴۳:۱۲
کد خبر: ۴۲۸۵۷۳
۳ کشته و ۵ مجروح در دو حادثه رانندگی
رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی استان گفت: وقوع دو حادثه رانندگی در محور های استان سبب جان باختن 3 نفر و مجروحیت 5 تن دیگر شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از کرمان؛ سرهنگ " یوسف نجفی " با اعلام این خبر اظهار داشت: با توجه به حجم بالای عبور و مرور در سطح جاده­ها و معابر برون شهری استان در تعطیلات آخر هفته، متاسفانه بر اثر بی ­احتیاطی برخی از رانندگان دو تصادف منجر به فوت و جرح در سطح جاده­ها و معابر برون شهری به وقوع پیوست.

وی گفت: در یکی از این حوادث که در کیلومتر 12 محور "ماهان –کرمان" رخ داد، یک دستگاه سواری پژو 405 مسافربر به علت عدم توجه به جلو با احشام برخورد کرد که منجر به فوت دو نفر شد.

نجفی یادآورشد: در این حادثه دو مرد 49 و 30 ساله در دم جان خود را از دست دادند و چهار نفر از سرنشینان به شدت مجروح و روانه بیمارستان شدند.

وی به تصادفی دیگر که در محور "رفسنجان-کرمان" به وقوع پیوست نیز اشاره کرد و گفت: در این حادثه یک دستگاه سواری پزو 405 به علت تخطی از سرعت مطمئنه از مسیر منحرف و واژگون شد.

وی افزود: در این حادثه یک نفر کشته و یک تن دیگر به شدت مجروح و برای مداوا به بیمارستان منتقل شد.

رئیس پلیس راه استان کرمان در پایان عنوان کرد: از آن جایی که هر تصادفی زاییده یک تخلف رانندگی است، رانندگان با رعایت مقررات رانندگی به ویژه رعایت سرعت مجاز می توانند از بروز سوانح پیشگیری کنند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز