مدیر امور فنی و زیربنایی سازمان منطقه آزاد قشم خبرداد؛

آغاز عملیات اجرایی باند رفت اتوبان رمکان به گیاهدان

۱۴۰۰/۰۲/۰۸ - ۱۰:۵۴:۳۱
کد خبر: ۱۱۷۱۷۵۱
آغاز عملیات اجرایی باند رفت اتوبان رمکان به گیاهدان
مدیر امور فنی و زیربنایی سازمان منطقه آزاد قشم از آغاز عملیات اجرایی زیرسازی و احداث ابنیه فنی باند رفت اتوبان رمکان به گیاهدان به طول 4 کیلومتر خبر داد.

به گزارش برنا، حسین ناصری نژاد با اعلام این خبر گفت: توسعه راه ها و جاده های جزیره قشم به عنوان مهمترین رکن توسعه عمرانی و اقتصادی جزیره در دستور کار سازمان منطقه آزاد قشم قرار دارد و با تمام توان پیگیری می شود.

وی ادامه داد: عملیات زیرسازی و احداث ابنیه فنی باند رفت اتوبان رمکان به گیاهدان، با هدف تکمیل مسیر دسترسی ایمن شهروندان و گردشگران از درگهان تا رمکان آغاز شد.

مدیر امور فنی و زیربنایی سازمان منطقه آزاد قشم بیان کرد: زیرسازی و احداث ابنیه فنی این اتوبان با اعتباری حدود 170 میلیارد ریال آغاز شده و امید است با تامین به هنگام منابع مالی تا پایان سال 1400 به بهره برداری برسد.

ناصری نژاد با تاکید بر اهتمام سازمان منطقه آزاد قشم، بر توسعه بزرگراه ها و جاده های جزیره، بهسازی و ساماندهی مسیرهای موجود و اصلاح نقاط حادثه خیز، اظهار امیدواری کرد: با ادامه نهضت راه سازی که هم اکنون در سراسر جزیره دنبال می شود، فراهم سازی زیرساخت های توسعه همه جانبه و پایدار قشم تسهیل شود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز