دیدار مدیرکل ورزش و جوانان با مدیرکل روابط عمومی استانداری ایلام

۱۳۹۹/۰۲/۳۱ - ۱۰:۴۳:۳۸
کد خبر: ۱۰۰۴۷۲۶
دیدار مدیرکل ورزش و جوانان با مدیرکل روابط عمومی استانداری ایلام
مظفر علیشایی مدیرکل ورزش وجوانان استان به مناسبت روز روابط عمومی وارتباطات با مدیرکل روابط عمومی استانداری ایلام دیدارکرد

به گزارش خبرگزاری برنااز ایلام ،روز سه‌شنبه ۳۰ اردیبهشت ماه در چهارمین روز از هفته روابط عمومی دکتر علیشاهی مدیرکل ورزش و جوانان با مدیرکل و مجموعه روابط عمومی استانداری دیدار کرد. 

علیشایی  در این دیدار ضمن تبریک هفته روابط عمومی از امیدآفرینی روابط عمومی استانداری ایلام بعنوان سخنگوی دولت در استان تشکر کرد و گفت: در شرایط امروز کشور نقش روابط عمومی ها در ارائه گزارشات و اخبار خوب و ایجاد فضایی مثبت و امیدوار کننده در جامعه مهم و حائز اهمیت است. 

او ایجاد فضایی شاد و امید بخش را در شرایط امروز نتیجه بخش عنوان کرد و گفت: امروز این رسالت خطیر روابط عمومی ها است و اداره کل ورزش و جوانان استان نیز در این مسیر گام بر می دارد.

در ادامه آیت قیصربیگی مدیرکل روابط عمومی استانداری ایلام از عملکرد خوب اداره کل ورزش و جوانان تشکر کرد و گفت: بکارگیری یک نیروی خوشنام و با اخلاق در روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان ارزشمند است.

او افزود: تقویت روابط عمومی ها در سازمان ها تقویت جایگاه مردم در آن سازمان است و از این منظر از نگاه حمایتی مدیرکل و تلاش های خوب روابط عمومی ورزش و جوانان استان تشکر می کنم.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز