خرید یک میلیارد تومانی جامعه ی ایلامیان مرکز «جام» برای مرکز درمانی لومار

۱۳۹۹/۰۳/۰۳ - ۱۱:۵۸:۰۷
کد خبر: ۱۰۰۵۸۵۱
خرید یک میلیارد تومانی جامعه ی ایلامیان مرکز «جام» برای مرکز درمانی لومار
جامعه ایلامیان مرکز با مشارکت و همت بلند خیرین سیروانی ساکن تهران مبلغ یک میلیارد تومان برای خرید وسایل و امکانات بهداشتی و درمانی به مرکز بهداشتی و درمانی لومار به عنوان مرکز شهرستان کمک کردند

به گزارش خبرگزاری برنا از ایلام ؛یکی از نعمت های بزرگ کرونا، در کنار سایر مشکلاتی که برای ما پیش  آورد، هم گرایی و هم‌افزایی ایلامیان مرکز بود. سیروانی های عضو جامعه‌ی ایلامیان مرکز، علاوه بر مشارکت در کمک به مبارزان جبهه‌ی سلامت، برای تجهیز بیمارستان شهرستان  سیروان، اقدامی بی‌بدیل انجام دادند و در این راستا "دکتر جعفر مهرجو"، از مهرانی های موثر جام و پروفسور "دل پیشه" از مدیران ایلامی وزارت بهداشت، نیز تاثیر بسزایی در این حرکت کم‌سابقه داشتند.

دکتر "خلیل شیروانی" از  هیات موسسین جام ، حاج "فرهاد یوسفی" از موثرین جام، "ایوب بوچانی" عضو شورایاری شوش و بازار بلور،  با تشکیل یک گروه ایده‌ی خرید تجهیزات برای این بیمارستان را دنبال کردند تا علاوه بر ارائه‌ی خدمات پزشکی در لومار و تکمیل این زیرساخت، گامی بلند در کاهش رنج سفر و هزینه‌های آن  که به علت رجوع بیماران سیروانی برای درمان در ایلام، کرمانشاه و تهران بر آنها تحمیل می شد، بردارند.

آنان با سرمایه‌گزاری خیرین سیروانی ساکن تهران، مبلغ 220 میلیون تومان گردآوری کردند تا با مراجعات متعدد و پیگیری های مجدانه‌ی آقایان مهرجو ، دل پیشه و یوسفی، موفق به خرید یک دستگاه چند کاره شوند که شامل دستگاه دوقلوی الکتروکاردیوگراف شش کاناله و الکترو شوک و اکوسونوی پرتابل می باشد.

قیمت این دستگاه در بازار آزاد حدود ۶۵۰۰۰ دلار یعنی معادل بیش از یک میلیارد تومان است که به همت ارتباطات ایجاد شده توسط اعضای جامعه‌ی ایلامیان مرکز و دانشگاه علوم پزشکی استان ایلام، دستور برخورداری بیش از 70 درصد تخفیف وزارتخانه، و همچنین اختصاص ارز دولتی معادل هر دلار ٤۲٥۰ تومانی فراهم آمد که به همین خاطر حدود ۷۰۰ میلیون تومان کمتر از قیمت بازار آزاد از سوی خیرین، هزینه شده و با صرف حدود ۳۰۰ میلیون تومان دستگاه مزبور خریداری و اهدا شد.

حاج فرهاد یوسفی، دکترخلیل شیروانی و ایوب بوچانی بیش از یک ماه پیگیری ، اختصاص ارز دولتی، بهره‌مندی از تخفیف، خرید و ترخیص دستگاه و ... را فراهم آوردند، همچنین دکتر کریمیان رئیس و دکتر صیدی معاون دانشگاه علوم پزشکی ایلام هم همکاری های به موقع و موثری را با این عزیزان داشتند.

لازم به ذکر است که اقلام خریداری شده با ارز ۴۲۵۰۰ ریالی و با احتساب ۵۰ درصد تخفیف تهیه شده اند و  قرارداد سه جانبه توسط فرهاد یوسفی  و ایوب بوچانی به نمایندگی از خیرین و دکتر کریمیان رییس دانشگاه علوم پزشکی ایلام و دکتر یوسفی رئیس هیات امنای ارزی منعقد شد  و  دستگاه دوقلوی الکتروکاردیوگراف شش کاناله و الکترو شوک تحویل  و مقرر شد یک قلم باقیمانده  هم در آینده‌ای نزدیک تهیه و تحویل شود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز