فرماندار چرداول:

۱۲خانه ورزش در روستاهایی چرداول راه اندازی می شود

۱۳۹۹/۰۳/۲۱ - ۲۳:۰۵:۲۱
کد خبر: ۱۰۱۳۸۶۱
۱۲خانه ورزش در روستاهایی چرداول راه اندازی می شود
فرماندار چرداول گفت: تا پایان سال 99 تعداد 12 خانه ورزش با اعتباری بالغ بر180 میلیون تومان درروستاهایی شهرستان چرداول راه اندازی می شود.

به گزارش خبرگزاری برنا از سرابله، الیاس فتاحی صبح امروز در نشستی که باحضور شفیعی رییس هیات ورزش های روستایی وبومی محلی استان وپرویزی رییس هیات چرداول درمحل فرمانداری درسرابله برگزار شد، اظهار داشت: در حال حاضر در روستاهای شهرستان  تعداد دو خانه ورزش راه‌اندازی شده که با برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته این تعداد تا پایان سال جاری به تعداد 14 خانه ورزش افزایش می‌یابد.

اوبا اشاره به‌ضرورت راه‌اندازی این خانه‌ها در سطح روستا گفت: با راه‌اندازی خانه‌های ورزش در سطح روستا شادابی و نشاط در این مناطق ایجادشده و روستائیان با روحیه و شادابی بیشتری به کارهای روزمره می‌پردازند.

فرماندار چرداول بر ضرورت توسعه ورزش همگانی نیز تأکید کرد و افزود: توسعه و گسترش ورزش همگانی باید در دستور کار قرار گیرد و بنابراین برای توسعه این مهم باید از یک درصد اختصاص‌یافته به ورزش از محل اعتبارات استفاده درست را انجام داد و به ترویج ورزش همگانی پرداخت.

او به برخی ویژگی‌های خانه‌های روستایی اشاره کرد و افزود: خانه‌های ورزش راه‌اندازی شده در سطح روستاها مجهز به برخی از امکانات ورزشی در چند رشته بوده و افراد ساکن روستا می‌توانند از این امکانات بهره گیرند.

فتاحی گفت: کلیه بخشداران ودهیاران موظفند در راه اندازی ونگهداری خانه های ورزش در سطح روستاها با اداره ورزش وهیات ورزشهای روستای همکاری لازم داشته باشند.

فرماندار چرداول با بیان اینکه دولت توجه خاصی به مناطق محروم و روستاها دارد تصریح کرد: توجه به روستاها و حل مشکلات و توجه به عمران و توسعه این مناطق از مهم‌ترین دغدغه‌های دولت و کشور بوده که اجرای پروژه‌ها متعدد در نقاط محروم نشانه این مهم است.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز