چهارمین دوسالانه شعر کُردی «منال» تا بیستم تیرماه تمدید شد

۱۳۹۹/۰۴/۰۱ - ۱۸:۲۷:۱۵
کد خبر: ۱۰۱۸۳۲۹
چهارمین دوسالانه شعر کُردی «منال» تا بیستم تیرماه تمدید شد
دبیر چهارمین دوسالانه شعر کُردی «منال» از تمدید مهلت ارسال آثار شعر کودک کُردی، طراحی پوستر و شعرخوانی کودکان تابیستم تیرماه سال جاری خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنااز ایلام، میثم خورانی اظهار کرد: با عنایت به استقبال مناسب جامعه هدف از جشنواره و درخواست بسیاری از شرکت کنندگان، شورای سیاستگذاری چهارمین دوسالانه ی شعر کُردی منال با تشکیل جلسه ای مجازی در تاریخ ۲۹ خردادماه با تمدید مهلت آثار تا بیستم تیرماه موافقت کرد.

او گفت: با توجە بە مقایسە آثار دریافتی تا این لحظه در مرحلە اول و فرصت ۳ ماهە تا پایان خردادماه با دوره های گذشتە، میزان شرکت کنندگان تا این لحظە بیشتر از سال های قبل بودە و پیام های زیادی هم دریافت کرده ایم کە خواستار تمدید جشنوارە بودەاند.

دبیر جشنواره شعر کودک کُردی منال افزود: با توجه به اینکه هر شاعر تنها می تواند برای شرکت در جشنواره حداقل 3 و حداکثر 5 شعر به دبیرخانه ارسال کند این محدودیت موجب شده است که شاعران بهترین آثار خود را به دبیرخانه ارسال کنند و آثار دریافتی شاعران از کیفیت بالا و تنوع خوبی در قالب های شعری برخوردار هستند.

خورانی یادآور شد: در جشنواره امسال شاهد تنوع گویش‌ها هستیم و آثار دریافتی تا این لحظە شامل گویش‌های کلهری، سورانی، لکی و هورامی بودەاند و امیدواریم شاعران دیگر گویش‌ها نیز از این فرصت 20 روزه استفاده کردە و آثار خود را برای شرکت در جشنواره به دبیرخانه ارسال نمایند.

وی با بیان این که دور چهارم جشنواره بدون محدودیت جغرافیایی و بر پایه گستره زبانی زبان کُردی برگزار خواهد شد، عنوان کرد: آثاری از شاعران کُردزبان شعر کودک خارج از کشور نیز به دبیرخانه ارسال شده است.

این شاعر تحسین شده ایلامی در ادامه با اشاره به بخش شعرخوانی کودکان در بخش جنبی جشنواره از شرکت بیش از 150 کودک در این بخش خبر داد و گفت: در بخش طراحی پوستر نیز آثاری به دبیرخانه ارسال شده است که در پایان فرصت 20 روزه دریافت آثار در کانال مجازی جشنواره منتشر خواهند شد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز