فرمانده سپاه امیرالمؤمنین(ع) استان ایلام:

باید با گران فروشان و محتکران برخورد جدی شود

۱۳۹۹/۰۴/۰۳ - ۱۳:۳۳:۰۳
کد خبر: ۱۰۱۹۱۶۴
باید با گران فروشان و محتکران برخورد جدی شود
فرمانده سپاه امیرالمؤمنین(ع) استان ایلام گفت: انتظار مردم این است که دستگاه قضایی با گران فروشان و محتکران برخورد جدی کند.

به گزارش خبرگزاری برنا از ایلام، سردار جمال شاکرمی ظهر امروز سه شنبه به مناسبت فرا رسیدن هفته قوه قضائیه در دیدار با رئیس دادگستری ایلام اظهار کرد: اقدامات شجاعانه دادگستری ایلام در خصوص پیشگیری از وقوع جرائم، مبارزه با فساد و مطالبه گری در خصوص حقوق مردم قابل ستایش است و مجموعه سپاه و بسیج آماده هرنوع همکاری در این زمینه است.

وی تصریح کرد: در شرایط اقتصادی امروز مردم خواستار برخورد جدی و بدون اغماض دستگاه قضا با اخلالگران بازار، محتکران و گران فروشان هستند.

رئیس کل دادگستری استان ایلام با ارائه گزارشی از اقدامات قضایی در استان گفت: در حوزه پیشگیری و کاهش جرائم و آسیب‌های اجتماعی از قبیل خودکشی، طلاق، توهین، ضرب و جرح و… کارهای خوبی انجام شده و در این موارد کاهش چشمگیری داشته‌ایم.

علی دهقانی اضافه کرد: سپاه با خلوص نیت و روحیه جهادی گام‌های مهمی را برای خدمت رسانی به مردم برداشته است و تلاش ما هم در دستگاه قضا این است که به مردم نزدیک شویم و خواسته‌های آنان را برآورده کنیم.

وی گفت: در برخورد با فساد هیچ خط قرمزی نداریم و با هر کس در هر مقام و جایگاهی که لازم باشد برخورد می‌کنیم و از سازمان اطلاعات سپاه که همواره در این زمینه پیش قدم بوده، حمایت ویژه می‌کنیم.

 
 

 

نظر شما