معاون استاندار؛

افزایش قیمت مرغ تنها مختص ایلام نیست

۱۳۹۹/۰۴/۰۴ - ۱۹:۲۲:۲۰
کد خبر: ۱۰۱۹۹۰۵
افزایش قیمت مرغ تنها مختص ایلام نیست
معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار ایلام گفت: افزایش قیمت مرغ مصوبه ستاد تنظیم بازار کشور است و تنها مختص استان ایلام نیست.

حیدر نعمتی در گفتگو با برنااظهار داشت: در کارگروه تنظیم بازار کشور که با حضور قوه قضاییه، دستگاه تخصصی، سازمان حمایت از مصرف کننده و وزارتخانه های صنعت، معدن و تجارت و جهاد کشاورزی برگزار می شود، تصمیمات لازم اتخاذ و به استان ها ابلاغ می شود.

وی تاکید کرد: با این وجود به منظور جلوگیری از افزایش خودسرانه قیمت مرغ در استان روز قبل در نشستی اتحادیه مرغداران استان موظف شده اند ۳۰ تا ۴۰ درصد مرغ تولیدی را در اختیار کشتارگاه استان به منظور تنظیم بازار قرار دهند.

وی اضافه کرد: در استان مشکلی از نظر میزان تولید مرغ نداریم و بخش عمده مرغ تولیدی به خارج از استان صادر می شود.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار ایلام گفت: ستاد تنظیم بازار کشور با توجه به افزایش قیمتی که در نهاده‌های دامی داشتیم، قیمت جدید مصوبی برای مرغ تعیین می کند که تلاش می‌کنیم هر قیمتی که در کشور به تصویب رسید در ایلام پایین‌تر از میانگین کشور باشد.

نعمتی افزود: با توجه تصمیمات قبلی از نظر ذخیره سازی مرغ در استان مشکلی خاصی نداریم اما افزایش قیمت مرغ سراسری است و استان دخل و تصرفی در این افزایش قیمت ندارد.

وی تاکید کرد: تا پیش از این قیمت مرغ هر کیلوگرم ۱۲۹ هزار ریال اعلام شده بود و اکنون ۱۵۰ هزار ریال به ازای هر کیلوگرم است.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز