در پی افزایش مبتلایان به کرونا؛

محدودیتهای ترافیکی در آرامستان‌های سراسر استان اعمال می شود

۱۳۹۹/۰۴/۰۵ - ۱۴:۱۱:۰۲
کد خبر: ۱۰۲۰۱۸۲
محدودیتهای ترافیکی در آرامستان‌های سراسر استان اعمال می شود
رئیس پلیس راه انتظامی استان ایلام از اعمال محدودیت ترافیکی برای آرامستان‌های سراسر استان در روز‌های پنج شنبه و جمعه هفته جاری خبر داد.
سرهنگ "رضا همتی زاده سرهنگ همتی زاده در گفتگو با برنا اظهار داشت: برابر مصوبات ستاد استانی مبارزه با ویروس کرونا، در راستای طرح فاصله گذاری اجتماعی و جلوگیری از تجمع مردم در آرامستان‌های سراسر استان و جهت پیشگری از اپیدمی ویروس منحوس کرونا از مردم خواست تا از حضور در آرامستان‌ها خودداری کنند.

 

اوافزود: با توجه به شیوع بیماری ویروس کرونا و انتشار آن در محیط‌های جمعی و در راستای توصیه‌های موکد و پیشگیرانه مسئولان بهداشت و درمان و اهمیت موضوع برای جلوگیری از انتقال آن از تمام هموطنان عزیز بخصوص رانندگان وسایل نقلیه تقاضا داریم از تردد‌های غیر ضرور در جاده‌ها خودداری کنند.

سرهنگ همتی زاده افزود: علاوه بر اعمال محدودیت ترافیکی در ورودی آرامستان‌ها همچنین اماکن متبرکه و برخی مسیر‌های فرعی و روستایی منتهی به مکان‌های تفریحی و گردشگری تا اطلاع بعدی مسدود می‌شوند.

رئیس پلیس راه استان ایلام گفت: تمام اقدامات مذکور در راستای مصوبات ستاد مقابله با ویروس کرونا و اجرای طرح فاصله گذاری برای مقابله با انتشار این ویروس در استان به اجرا در می‌آید و کارکنان پلیس با رانندگان خاطی برابر قانون رفتار خواهند کرد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز