فرمانده دبیر قرارگاه محرومیت‌ زدایی سپاه بیان کرد:

احداث ۱۴۳۶ پروژه مسکن توسط سپاه برای محرومان استان ایلام

۱۳۹۹/۰۴/۲۸ - ۱۳:۰۵:۴۱
کد خبر: ۱۰۳۰۸۷۱
احداث ۱۴۳۶ پروژه مسکن توسط سپاه برای محرومان استان ایلام
فرمانده دبیر قرارگاه محرومیت‌ زدایی سپاه گفت: ۱۴۳۶ پروژه مسکن در استان ایلام برای محرومان احداث شده است.

به گزارش خبرگزاری برنا از ایلام، سردار سید ضیاالدین حزنی فرمانده دبیر قرارگاه محرومیت‌‌زدایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی صبح امروز در جلسه محرومیت زدایی سپاه امیرالمومنین( ع) استان ایلام، اظهار کرد: تاکنون ۱۴۳۶ پروژه مسکن در استان ایلام بنا شده است.

او افزود: در حوزه بهداشت و سلامت ۳۹۲۵ پروژه با اعتبار ۱۱ میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان در بحث کشاورزی ۲۵۹ پروژه با اعتبار بیش از ۱۰ میلیارد و در بحث مدارس، کشاورزی، راه پروژه‌های فرهنگی ورزشی، توزیع جهیزیه و کمک به خانواده‌های بی‌سرپرست و بد سرپرست، توزیع لوازم تحریر و البسه، تجهیزات مدارس و سرویس‌های بهداشتی اقدامات چشمگیری است که توسط سپاه پاسداران در استان صورت گرفته است.

دبیر قرارگاه محرومیت‌زدایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تصریح کرد: تا امروز۶۵۱۷ عمرانی و ۲۸۷۴۲ پروژه غیر عمرانی با اعتباری بیش از ۱۸۰ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان انجام شده است.

افتتاح ۱۵۹ واحد در نقاط محروم استان ایلام

در ادامه سردار جمال شاکرمی فرمانده سپاه امیرالمومنین( ع) استان ایلام نیز گفت: افتتاح ۱۵۹ واحد در نقاط محروم استان ایلام، بازدید یکی از پروژه‌های آبرسانی دشت امیرآباد صالح آباد که بیش از ۱۵۰۰ هکتار از زمین‌های زیردست را آبیاری می‌کند از برنامه های حضور سردار حزنی در ایلام است.

وی افزود: قبل از اینکه آب را از کانال عبور دهیم از سردار حزنی درخواست کردیم تا امروز از این پروژه بازدید شود.

فرمانده سپاه امیرالمومنین ( ع) استان ایلام تصریح کرد: وزیر جهاد کشاورزی در وصف پروژه گفت که این پروژه از جنس دفاع مقدس است و جز سپاه کسی نمی‌توانست آن را انجام دهد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز