معاون استاندار ایلام خبر داد:

اختصاص ۱۰۰۰ میلیارد ریال اعتبار به پروژه‌های عمرانی ایلام

۱۳۹۹/۰۵/۰۱ - ۱۴:۴۴:۳۹
کد خبر: ۱۰۳۳۱۴۱
اختصاص ۱۰۰۰ میلیارد ریال اعتبار به پروژه‌های عمرانی ایلام
معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار از اختصاص هزار و ۵۰ میلیارد ریال اعتبار به پروژه‌های عمرانی بزرگ و نفتی این استان خبر داد.

به گزارش خبر گزاری برنا از ایلام :احمد کرمی روز چهارشنبه در نشست شورای فنی استان ایلام اظهار داشت: از این میزان اعتبار ۹۳۰ میلیارد ریال به پروژه‌های بزرگ راه‌سازی و ۱۲۰ میلیارد ریال به پروژه‌های نفتی اختصاص می‌یابد.

وی افزود: با تخصیص این اعتبارها بخشی از هزینه‌ةای کارفرمایان پرداخت و تداوم کار پروژه‌ها با شتاب بیشتری انجام می‌گیرد که شاهد تحولات خوبی در استان باشیم.

وی با اشاره به محدودیت‌های موجود گفت: با وجود همه محدودیت‌های منابع در سال جاری، پیگیری‌های خوبی از سوی استاندار ایلام برای جذب اعتبار عمرانی در استان انجام گرفته است.

کرمی اظهار داشت: امیدواریم با تخصیص این اعتبار ۶۰۰ میلیارد ریال طلب پیمانکاران پرداخت شود و پروژه‌های کلان استان به سرانجام برسد.

معاون امور عمرانی استاندار ایلام اظهار داشت: تمام تلاش ما این است که در کنار مشکلات و چالش‌ها اقدامات خوبی در زمینه تسریع روند عمرانی استان انجام گیرد.

کرمی افزود: رکوردهای بسیار خوبی در زمینه حفاری تونل کبیرکوه ثبت شد و در ۲ سال گذشته پنج کیلومتر حفاری تونل در مسیرهای کوهستانی مواصلاتی استان حفر شد.

وی یادآور شد: با توجه به مرز بین‌المللی مهران، اتفاقات بسیار خوبی در حوزه مرز با افتتاح بزرگراه‌های استان رخ خواهد داد.

وی تاکید کرد: ۷۳ پروژه عمرانی و ۴۰ پروژه اقتصادی بنا به اعلام دستگاه‌های تخصصی تا پایان سال به اتمام می‌رسد.

وی اظهار داشت: دستگاه‌هایی که اوراق خزانه دارند تا ۱۵ مردادماه فرصت جذب یا جابجایی اعتبار دارند، اگر نمی‌توانند جذب کنند اطلاع دهند تا نسبت به جابجایی آنها اقدام شود.

وی در ادامه به برگزاری جلسه به صورت ۲ هفته یکبار با پیمانکاران طرح‌های بزرگ برای تسریع در روند پیشرفت پروژه‌ها و همچنین رفع مشکلات آنها تاکید کرد.

کرمی گفت: امیدوارم با اتمام پروژه‌های عمرانی بزرگ کارهای خوب و ارزشمندی در زمینه توسعه زیربنایی استان انجام گیرد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز