نماینده مجلس شورای اسلامی استان در دیدار از شهرک صنعتی ایوان گفت:

شکوفایی و پویایی بخش صنعت تاثیر زیادی در رونق تولید و اشتغال پایدار دارد

۱۳۹۹/۰۵/۰۹ - ۱۰:۱۷:۵۱
کد خبر: ۱۰۳۶۸۸۲
شکوفایی و پویایی بخش صنعت تاثیر زیادی در رونق تولید و اشتغال پایدار دارد
نماینده مردم حوزه شمالی ایلام گفت : رونق بخشی به واحدهای راکد و غیرفعال استان، تامین مواد اولیه با قیمت مناسب، تولید محصولات با رویکرد صادرات و جذب سرمایه گذاران داخلی و خارجی از مهمترین دغدغه های مسوولان استان برای پیشرفت بخش صنعت است.

 

به گزارش برنا از ایلام;دکتر فلاحی در حاشیه بازدید از شهرک صنعتی ایوان اظهارداشت : امید است  با شکوفایی و پویایی بخش صنعت بتوان درصد بیکاری استان را کاهش و شرایط اشتغالزایی برای جوانان جویای کار فراهم شود.

مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی استان ایلام گفت: در راستای جهش تولید ، کمک به تولید و اشتغالزایی شهرک ها و نواحی صنعتی  در تمام مناطق  استان  پذیرای  سرمایه گذاران هست

 اقبال اسماعیلی افزود:تلاش شرکت شهرک های صنعتی استان این است که با تامین زیر ساخت های مناسب جهت استقرار واحد های صنعتی با همراهی و حمایت مدیریت ارشد استان و نماینده محترم و مدیریت جهادی، مشکلات، تنگناهای و کمبودهای بخش صنعت بویژه در شهرکهای صنعتی را مرتفع و به رونق و توسعه در این بخش کمک کند.

وی ادامه داد: مشکل تامین برق کارخانه نورد فولاد ایوان تا بهمن ماه سال جاری با حمایت استاندار و شرکت شهرک های صنعتی استان ایلام حل میگردد.

اسماعیلی با بیان اینکه در شهرک صنعتی ایوان ۳۲  قرارداد انعقاد گردید که ۶ واحد فعال ، ۱۶ واحد غیرفعال و ۱۰ مورد  در حال ساخت هستند خاطرنشان کرد: بیشتر واحد های غیر فعال در این شهرک صنعتی مشکل سرمایه دارند.

لازم به ذکر است دکتر فلاحی نماینده مجلس شورای اسلامی،مهندس سبزی فرماندار شهرستان ایوان، مهندس اسماعیلی مدیرعامل و معاونین شرکت شهرک های صنعتی استان ایلام از خط تولید محصولات واحد صنعتی نورد ایوان غرب تولید کننده انواع میلگرد و روند پیشرفت طرح صنعتی فولاد زاگرس و سایر واحد های تولیدی در این شهرک صنعتی بازدید کردند.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز