رئیس هیات ورزش های همگانی استان ایلام بیان کرد

اجرای طرح آوای ورزش در همسایگی در ایلام

۱۳۹۹/۰۵/۱۱ - ۱۰:۰۴:۱۶
کد خبر: ۱۰۳۷۴۸۵
اجرای طرح آوای ورزش در همسایگی در ایلام
رئیس هیئت ورزش‌های همگانی ایلام از اجرای طرح آوای ورزش در همسایگی به صورت پایلوت در استان خبر داد.

خسروی نژاد در گفتگو با خبر نگار برنا افزود: طرح آوای ورزش در همسایگی به عنوان پایلوت در ۹ استان مختلف کشور به مرحله اجرا درخواهد آمد که امید است با استقبال عموم مردم مواجه شود.

او اظهار داشت: اجرای این طرح به زودی در شهر ایلام  آغاز خواهد شد که در صورت استقبال مردم و کسب موفقیت در جلب و جذب علاقه مندان به ورزش‌های همگانی در دیگر شهرستان‌ها نیز برگزار خواهد شد.

او با بیان اینکه برای این منظور تعدادی مجتمع مسکونی در نقاط مختلف شهر ایلام، شناسایی شده است، افزود: این طرح اثرگذار در سلامت مردم پس از برگزاری جلسه هماهنگی با مدیران مجتمع‌ها، در گام نخست به صورت آزمایشی به مرحله اجرا در خواهد آمد که در صورت کسب نتایج مثبت در مابقی مجتمع‌های مسکونی شناسایی شده نیز انجام خواهد شد.

رئیس هیئت ورزش‌های همگانی استان ایلامگفت: طرح آوای ورزش در همسایگی به حتم در ایجاد تحرک در افراد و همچنین نشاط و شادابی خانواده‌ها، تأثیر به سزایی خواهد داشت.

خسروی نژاد افزود: با توجه به شیوع بیماری کووید -۱۹ و بسته شدن درب اماکن ورزشی شهر، ورزش‌های همگانی استان ایلام سعی نموده با استفاده از بستر مجازی و طرح‌هایی نظیر آوای ورزش در همسایگی با رعایت فاصله گذاری ها و پروتکل‌های بهداشتی، تحرک بدنی را در جامعه افزایش دهد.

 

 

 

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز