معرفی ظرفیت های گردشگری بدره ایلام در شبکه های ملی سیما

۱۳۹۹/۰۷/۰۱ - ۰۸:۲۸:۵۴
کد خبر: ۱۰۶۲۰۲۶
معرفی ظرفیت های گردشگری بدره ایلام در شبکه های ملی سیما
مدیر کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان ایلام از ساخت مستند معرفی ظرفیت های گردشگری شهرستان بدره خبر داد.
به گزارش برنا از ایلام، عبدالمالک شنبه زاده با اعلام این خبر اظهار کرد: «پیرو تفاهم نامه وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی با سازمان صدا و سیمای کشور در خصوص معرفی ظرفیت های گردشگری، مستند معرفی ظرفیت های گردشگری شهرستان بدره ساخته شد.

او افزود: با حضور مستند سازان سازمان صدا و سیمای کشور دراستان مستند ظرفیت های گردشگری شهرستان بدره شامل جاذبه های گردشگری، تاریخی، صنایع دستی شاخص، فرهنگ و آداب رسوم، سوغات محلی، غذاها و شیرینی های سنتی، زندگی عشایری، وضعیت اقتصادی، زندگی معیشتی و … برای پخش در شبکه یک سیما ساخته شد.

شنبه زاده ضمن قدردانی از این اقدام مهم وزارتخانه در خصوص معرفی ظرفیت های گردشگری استانها، تصریح کرد:استان ایلام با جاذبه های گردشگری تاریخی و طبیعی بکر و منحصر بفرد به عنوان یک استان چهار فصل در تمامی ایام سال پذیرای گردشگران است اما نیازمند معرفی در سطح ملی است و رسانه ها باید برای معرفی جاذبه های گردشگری ایلام تلاش کنند.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری ایلام یادآور شد: تمام امکانات استان ایلام برای پذیرایی از گردشگران در تمام فصول مهیا است تا گردشگران بتوانند به راحتی از جاذبه های طبیعی و تاریخی این استان بازدید کنند.

شنبه‌زاده خاطرنشان کرد: باید تلاش کرد که بتوانیم به نحو مطلوب و مناسب اماکن دیدنی و جاذبه‌های توریستی استان را به مردم معرفی کنیم.

شنبه زاده افزود: یکی از موارد بسیار مهم برای جذب گردشگران ایجاد زیرساختهای گردشگری در جاذبه های استان است که به طور جدی در میراث فرهنگی استان در حال پیگیری است تا زمینه ارائه خدمات بیشتر به گردشگران فراهم شود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز