استاندار ایلام:

مرزهای استان ایلام برای تردد زوار کاملا بسته است

۱۳۹۹/۰۷/۱۳ - ۱۲:۴۰:۴۸
کد خبر: ۱۰۶۸۳۳۴
مرزهای استان ایلام برای تردد زوار کاملا بسته است
استاندارایلام در نشست مشترک بافرمانده مرزبانی ناجاگفت: مرزهای استان برای تردد زوار اربعین کاملا بسته است و امکان عزیمت موکب های اربعین به عراق وجودندارد.

به گزارش برنااز ایلام، صبح امروز یکشنبه ۱۳ مهر ماه سردار گودرزی فرمانده مرزبانی ناجا با قاسم سلیمانی‌دشتکی استاندار ایلام دیدار و گفتگو کرد. 

استاندار ایلام در این دیدار ضمن تبریک روز نیروی انتظامی و تقدیر از زحمات پرسنل خدوم نیروی انتظامی و مرزبانی در ایجاد و حفظ نظم و امنیت در مرزهای کشور، گفت: نیروی انتظامی و مرزبانی همواره در خط مقدم نظم و امنیت در کشور و مرزها بوده و امروز این صلابت و اقتدار بی بدیل و ستودنی است.

وی در ادامه با عنوان این مطلب که مرزهای استان برای تردد زوار اربعین کاملا بسته است، اظهار داشت: بر طبق مصوبات ستاد ملی کرونا مرزهای استان با کشور عراق برای تردد زوار کاملا مسدود است و هیج رفت و آمدی در آن‌ امکان پذیر نیست. 

سلیمانی‌دشتکی در ادامه از بسته شدن مبادی وردی استان برای تردد زوار خبر داد و گفت: با کمک نیروی انتظامی و دیگر دستگاه‌های مرتبط تردد زوار از مبادی ورودی استان در استان های همسایه کنترل می شود و از مردم شریف و بزرگ کشور تقاضا دارم با توجه به شیوع بیماری کرونا و مصوبات ستاد ملی مرزهای دو کشور ایران و عراق برای تردد زوار کاملا بسته است و ترددی در آن‌ صورت نخواهد گرفت پس به هیچ عنوان به استان سفر نکنند.

وی در ادامه از منتفی بودن امکان عزیمت موکب های اربعینی به کشور عراق خبر داد و گفت: با توجه شرایط موجود شیوع بیماری کرونا و رایزنی های قبلی با مسئولین عراقی، امکان عزیمت موکب های اربعینی برای ارائه خدمات به کشور عراق وجود نداشته و این امر کاملاً منتفی است.

در ادامه این نشست سردار گودرزی فرمانده مرزبانی ناجا ضمن تشکر از حمایت های خوب استاندار ایلام در تامین امنیت بالا در مرزهای استان گفت:  فرماندهی مرزبانی ناجا در کنار دیگر نیروهای نظامی و انتظامی و امنیتی و سپاه پاسداران با حضور مقتدر خود امنیت و آرامش بالایی را در مزرهای کشور ایجاد نموده است.

وی در ادامه از بسته شدن مرزهای کشور با عراق برای تردد زوار خبر داد و گفت: با توجه به مصوبه ستاد ملی کرونا تحت هیچ عنوانی این مرزها برای تردد زوار گشوده نخواهد شد و در این خصوص مرزبانی ناجا با آمادگی کامل به وظایف خود عمل خواهد کرد.

 

 

 

 

نظر شما