معاون استاندار ایلام;

محدودیتی برای ورزش های روباز وجود ندارد

۱۳۹۹/۰۷/۱۴ - ۱۲:۱۰:۴۶
کد خبر: ۱۰۶۸۶۹۸
محدودیتی برای ورزش های روباز وجود ندارد
معاون سیاسی امنیتی استاندار ایلام گفت: با وجود شیوع کرونا و محدودیت هایی که اتخاذ می شود برخی از ورزش هایی که در فضای باز قابل برگزاری هستند می توانند فعالیت داشته باشند.

به گزارش خبرگزاری برنا از ایلام ، محمد نوذری در نشست شورای ورزش همگانی استان ایلام اظهار داشت: ورزش همگانی و تحرک بدنی، یکی از مهم ترین عوامل تاثیرگذار بر سلامت جامعه است که باید توجه ویژه ای به آن شود.

وی افزود: در دولت تدبیر و امید زمینه نشاط و پویایی جوانان فراهم شده است و نگاه خاص و ویژه ای به حوزه جوانان می شود.

نوذری یادآور شد: توسعه ورزش همگانی در جامعه آسیب های اجتماعی را کاهش می دهد و با توسعه آن در تمامی نقاط شهر بویژه مناطق محروم با کمترین هزینه می توان از آسیب های اجتماعی پیشگیری کرد.

وی تصریح کرد: با شیوع کرونا در کشور و استان بسیاری از فعالیت های ورزشی تعطیل یا نیمه تعطیل و بسیاری از باشگاه داران نیز دچار خسارت شدند.

معاون سیاسی امنیتی استاندار ایلام گفت: تصمیماتی که در خصوص شرایط کرونا اتحاذ می شود ملی است اما ستاد ملی کرونا اختیاراتی به استان ها داده است که بصورت هفتگی با توجه به وضعیت استان محدودیت هایی اعمال کنند.

نوذری اظهار داشت: روند افزایش مبتلایان و حتی مرگ و میر افزایش یافته است و با موج جدید و خطرناکی روبرو هستیم که باید در این زمینه تصمیمات جدی اتخاذ شود.

وی افزود: با وجود این شرایط ما باید با کرونا زندگی کنیم و مشاغل نیز باید با رعایت پروتکل های بهداشتی به فعالیت خود ادامه دهند.

نوذری با بیان اینکه برای کاهش انتشار این ویروس باید محدودیت هایی در برخی مشاغل پرخطر اتخاذ شود، گفت: برخی از باشگاه ها در سطح استان بدون رعایت پروتکل ها و رعایت فاصله گذاری اجتماعی همچنین بدون استفاده از ماسک به فعالیت خود چون گذشته ادامه می دهند.

 

 
 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز