مهرسان از قهرمانان هلیلانی حمایت می‌کند

۱۳۹۹/۰۷/۲۰ - ۱۰:۴۹:۰۵
کد خبر: ۱۰۷۱۳۵۸
مهرسان از قهرمانان هلیلانی حمایت می‌کند
با امضای تفاهم نامه حمایت مجموعه فرهنگی "مهرسان" از "خلیل و جلیل ناصری" دونده های دوقلوی هلیلانی، این قهرمانان با دلگرمی و امید بیشتری در تمرینات آماده سازی برای ورود به المپیک ۲۰۲۰ توکیو شرکت می کنند

به گزارش برنا از ایلام ؛با پیگیری های ویژه و مجدانه دکتر مهرداد عظیمی رییس مرکز تولید و فنی سازمان صداوسیما(فرزند ایلام) و  موافقت دکتر رفیعیان مدیرعامل مجموعه مهرسان (حامی تیم‌های ملی اسکواش بانوان و سایر تیم‌های ملی)این مجموعه از خلیل و جلیل ناصری در کلیه مسابقات ملی، آسیایی و جهانی به ویژه مقدماتی المپیک ٢٠٢٠توکیو حمایت می‌کند.

 تفاهم نامه حمایت از خلیل و جلیل ناصری بعد از تلاش و پیگیری‌های فراوان دکتر عظیمی به امضای این دو دونده پر افتخار و دکتر رفیعیان مدیرعامل مجموعه فرهنگی مهرسان رسید.

 جلیل و خلیل ناصری اهل روستای پشت تنگه سفلای  هلیلان استان ایلام از قهرمانان مطرح کشور هستند که با بیش از ٣٠ مدال کشوری و آسیایی و ثبت رکورد قهرمانی دو صحرانوردی و دو با مانع کشور  از  افتخارات ورزشی استان ایلام به شمار می‌آیند.  

در چند سال گذشته نبود اسپانسر و داشتن مشکلات مالی بخشی از دغدغه این دو ورزشکار و مردم استان بوده که با حمایت مجموعه مهرسان این دغدغه مرتفع شد.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز