نجات جوان ٢۷ ساله در ارتفاعات سد میمه شهرستان دهلران

۱۳۹۹/۰۷/۲۷ - ۱۲:۱۸:۳۱
کد خبر: ۱۰۷۴۵۰۴
نجات جوان ٢۷ ساله در ارتفاعات سد میمه شهرستان دهلران
مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان ایلام گفت: فرد ٢٧ ساله ای که دیروز در ارتفاعات سد میمه ١۵ کیلومتری محور دهلران به بیشه دراز به دلیل سقوط از ارتفاع مصدوم و دچار شکستگی از ناحیه ران، مچ و دست شده بود با تلاش نجاتگران هلال احمر، نیروهای مردمی و اورژانس از مسیر های سخت و صعب العبور به پایین کوه منتقل و به مراکز درمانی انتقال داده شد.

به گزارش برنا ازایلام، علی اصغر علی اکبری بیان کرد: عصر دیروز در پی تماس تلفنی با (شماره  ۱۱۲) مرکز کنترل و هماهنگی عملیات جمعیت هلال احمر استان ایلام مبنی بر سقوط یک نفر در ارتفاعات سد میمه شهرستان دهلران بلافاصله تیم پایگاه امداد و نجات هلال احمر بیشه دراز به محل حادثه اعزام شدند.

علی اکبری در این خصوص گفت: نجاتگران هلال احمر با همکاری نیروهای مردمی و اورژانس با دسترسی به فرد مصدوم که از ناحیه ران، مچ و دست دچار شکستگی شده بود اقدامات اولیه امدادی را بر روی وی انجام دادند. 

 وی ادامه داد: نجاتگران هلال احمر با همراهی و کمک نیروهای مردمی و اورژانس با استفاده از تجهیزات کوهستان مصدوم را از مسیر های سخت و صعب العبور به پایین کوه منتقل و جهت انتقال به مراکز درمانی تحویل عوامل اورژانس دادند. 

وی افزود: ندای امداد ۱۱۲ هلال احمر به صورت شبانه روزی آماده پاسخگویی به هموطنان است و نیروهای جمعیت هلال احمر استان ایلام در حوادث مختلف آماده امدادرسانی به هموطنان هستند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز