استاندار حبر داد :

کاهش ساعت کار بانک‌ها و ادارات شهرستان‌های سیاه ایلام

۱۳۹۹/۰۸/۱۷ - ۱۵:۵۸:۱۹
کد خبر: ۱۰۸۳۹۱۶
کاهش ساعت کار بانک‌ها و ادارات شهرستان‌های سیاه ایلام
استاندار ایلام گفت: ساعت کار بانک‌ها و ادارات بجز دستگاه‌های خدماتی و امدادرسان در شهرستان‌های سیاه این استان با توجه به وضعیت حاد کرونا کاهش یافت.

به گزارش خبرگزاری برنا از ایلام، قاسم سلیمانی‌دشتکی روز شنبه در نشست ستاد استانی مبارزه با کرونای استان ایلام افزود: فعالیت تمامی بانک‌های شهرستان‌های با وضعیت سیاه شامل ایلام، ایوان و چرداول در روزهای پنجشنبه تعطیل است.

 

وی یادآور شد: همچنین با توجه به وضعیت بحرانی این سه شهرستان ساعت کار ادارات و بانک‌های استان نیز از روز شنبه تا چهارشنبه این هفته تا ساعت ۱۲ ظهر خواهد بود.

وی ادامه داد: این مصوبه برای هفته جاری است و در صورت ادامه شرایط بحرانی تمدید خواهد شد.

استاندار ایلام بر تعطیلی تمامی پاساژها و مراکز خرید استان تاکید کرد و گفت: در این زمینه نظارت لازم و همکاری دادستان، نیروی انتظامی، تعزیرات و اصناف باید انجام شود.

سلیمانی‌دشتکی تاکید کرد: ادارات شهرستان‌هایی که دارای وضعیت حاد هستند باید با ۵۰ درصد ظرفیت فعالیت کنند و مدیران به کارمندان دارای علائم دورکاری بدهند.

وی با تاکید بر اینکه صدا و سیما نیز باید تولید و پخش برنامه‌های تبلیغی متناسب با کرونا از جمله زیرنویس تلویزیون و برنامه‌های علمی مرتبط را افزایش دهد، افزود: ادارات نیز باید در تابلوهای تبلیغاتی خود در خصوص کرونا مطالب داشته باشند.

استاندار ایلام همچنین بر نظارت بیشتر بر آرامستان‌ها تاکید کرد و گفت: نظارت بر ۲ آرامستان بهشت رضا(ع) ایلام و گلزار شهدای صالح‌آباد مهران باید بیشتر شود.

وی یادآور شد: بر اساس مصوبه ستاد ملی کرونا از هفته آینده به منظور مقابله با دورهمی‌های خانوادگی تردد خودروهای شخصی از ساعت ۲۱ تا چهار بامداد در استان‌های با وضعیت حاد کرونا کشور از جمله ایلام ممنوع است

 

نظر شما