مرکز تعویض پلاک ایلام تعطیل شد

۱۳۹۹/۰۹/۰۱ - ۱۰:۲۷:۰۰
کد خبر: ۱۰۹۰۹۱۰
مرکز تعویض پلاک ایلام تعطیل شد
رییس پلیس راهنمایی و رانندگی استان ایلام از تعطیلی مرکز تعویض پلاک شهر ایلام از امروز اول آذرماه تا اطلاع بعدی خبر داد.

سرهنگ ابوالفضل کهزادی درگفتگو با برنا اظهار کرد: در راستای دستورالعمل صادره از پلیس راهور کشور از امروز فعالیت کلیه مراکز تعویض پلاک درشهرهای با وضعیت قرمز تعطیل است.

وی افزود: این اقدام در راستای قطع زنجیره انتقال ویروس کرونا و به منظورحفظ سلامت شهروندان و مراجعان به این مرکز صورت گرفته است.

رییس پلیس راهنمایی و رانندگی ایلام یادآور شد: دفاتر خدمات خودروی در سایر شهرستان های جنوبی استان مشمول این طرح نیستند.

سرهنگ ‌کهزادی با بیان اینکه تا اطلاع ثانوی هیچ گونه خدماتی در مرکز شماره گذاری و تعویض پلاک ایلام به مراجعان ارائه نمی شود: از متقاضیان خواست از مراجعه به مرکز تعویض پلاک ایلام خودداری کنند.

پلیس راه ایلام مرجع صدور مجوز ترددهای ضروری است

رییس پلیس راه استان ایلام از اعمال محدودیت ها و ممنوعیت های ترافیکی مقابله با کرونا از امروز شنبه اول آذر خبر داد و گفت: پلیس راه مرجع صدور مجوز ترددهای برون شهری است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی پلیس ایلام سرهنگ رضا همتی زاده اظهار داشت: محدودیت های اعلامی شامل تردد ضروری به مراکز بیمارستانی جهت عمل جراحی و افرادی که دارای احضاریه حضور در مراجع قضایی هستند، نمی شود و کارکنان ادارات که محل سکونت و کار آنان در دو نقطه متفاوت قرار دارد، نیز مشمول محدودیت ها نیستند.

وی افزود: در هر حال پلیس راه استان تنها مرجع صدور برگه تردد برای ترددهای ضروری است و کسانی که نیازمند تردد هستند با معرفی نامه از دستگاه متبوع یا مدارک مثبته دال بر نیاز ضروری به تردد به پلیس راه استان مراجعه کنند.

همتی زاده یادآور شد: دوربین های ثابت و سیار و هوشمند کنترل تخلفات رانندگی به صورت اتوماتیک اعمال مقررات مربوط به تخلف از طرح را ثبت و جریمه می کنند.

براساس دستورالعمل ستاد ملی کرونا از امروز شنبه اول آذرماه در سراسر کشور محدودیت های شدید کرونا اعمال می شود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز