رئیس پلیس راه ایلام:

مراجعه حضوری به پلیس راه برای صدور مجوز تردد ممنوع است

۱۳۹۹/۰۹/۰۳ - ۱۵:۰۰:۳۹
کد خبر: ۱۰۹۲۲۷۰
مراجعه حضوری به پلیس راه برای صدور مجوز تردد ممنوع است
رئیس پلیس راه استان با تاکید بر اجرای محدودیت های ترافیکی تعیین شده توسط ستاد مقابله با کرونا، گفت: مراجعه حضوری به پلیس راه استان استان برای صدور مجوز تردد ممنوع است.

به گزارش برنا از ایلام ;همتی زاده اظهار کرد: برابر دستورات صادره فقط کارکنان ادارات دولتی که محل سکونت و اشتغال آنان در دو شهرستان قرار دارد و افرادی که نوبت عمل جراحی دارند و کسانی که دارای احضاریه از مقام قضائی برای موعد مقرر هستند، مجوز تردد صادر می‌شود.

وی افزود: غیر از سه گروه تعیین شده بالا مجوز تردد برای هیچ کسی صادر نمی‌شود.

همتی زاده در تشریح ساز و کار اجرای این موضوع گفت: تمامی دستگاه‌های دولتی باید از طریق فرمانداری شهرستان، لیست کامل کارکنان خود را که محل اشتغال و سکونت آنان در دو شهرستان قرار دارد، تنها از طریق سیستم اداری به پلیس راه استان ارسال تا در خصوص صدور مجوز تردد برای آنان اقدام شود.

رئیس پلیس راه استان همچنین گفت: هر یک از ادارات باید مشخصات کارمندان و کد ملی و همچنین مشخصات کامل وسیله نقلیه و مسیر تردد را در درخواست‌ها درج کنند.

وی در پایان گفت: هدف اجرای طرح به حداقل رساندن ترددها بوده و تنها به ترددهای بسیار ضروری اجازه داده می‌شود و هیچکس حق مراجعه حضوری به پلیس راه استان را نداشته و تنها از طریق سیستم اداری برای کارکنانی که تقاضای تردد دارند صادر می‌شود.

نظر شما